خروج 3 سهامدار عمده از ترکیب سهامداری سپید ماکیان | فروش 55 درصد سهام توسط 3 نفر

شرکت سپید ماکیان از واگذاری 55 درصد سهام به زیرمجموعه گلرنگ به ارزش 6.4 هزار میلیارد تومان خبر داد. نجی اله رسولی، مجتبی رسولی و محمد رسولی به عنوان سهامدار عمده هر یک 1.65 میلیارد سهم را به شرکت دام و طیور کوروش به ارزش 6.4 هزار میلیارد تومان واگذار کردند.
27 اسفند 1402
شناسه : 1073
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت سپید ماکیان از واگذاری 55 درصد سهام به زیرمجموعه گلرنگ به ارزش 6.4 هزار میلیارد تومان خبر داد. نجی اله رسولی، مجتبی رسولی و محمد رسولی به عنوان سهامدار عمده هر یک 1.65 میلیارد سهم  را به شرکت دام و طیور کوروش به ارزش 6.4 هزار میلیارد تومان واگذار کردند.

۵۵ درصد سهام شرکت سپید ماکیان از سوی ۳ سهامدار حقیقی به ارزش ۶.۴ هزار میلیارد تومان فروخته شد.

شرکت سپید ماکیان از واگذاری 55 درصد سهام به زیرمجموعه گلرنگ به ارزش 6.4 هزار میلیارد تومان خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت سپید ماکیان که با نماد "سپید" در بورس شناخته می شود اعلام کرد: نجی اله رسولی، مجتبی رسولی و محمد رسولی به عنوان سهامدار عمده هر یک 1.65 میلیارد سهم معادل 55 درصد سهام را به شرکت دام و طیور کوروش (سهامی خاص) به ارزش 6.4 هزار میلیارد تومان واگذار کردند. درصد مالکیت قبلی سهامدار عمده پیش از این 75 درصد بود که با این واگذاری به 20 درصد کاهش یافت.

شرکت صنعت غذایی کورش 9 اسفند 25.7 درصد دیگر از سهام شرکت دام و طیور کوروش را خریداری و میزان مالکیت در این شرکت را به 60 درصد رساند. با توجه به این واگذاری، "غکورش" در "سپید" هم مالکیت خواهد داشت.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.