بازگشت بورس به حالت عادی از چهارشنبه | دامنه نوسان گواهی سپرده سکه به روال قبل بازگشت

محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا و گواهی سپرده سکه طلا از امروز طبق روال گذشته مثبت و منفی 10 و 5 درصد خواهد بود. دامنه نوسان بورس نیز احتمالا از روز چهارشنبه به حالت عادی باز می گردد.
27 فروردین 1403
شناسه : 1205
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا و گواهی سپرده سکه طلا از امروز طبق روال گذشته مثبت و منفی 10 و 5 درصد خواهد بود. دامنه نوسان بورس نیز احتمالا از روز چهارشنبه به حالت عادی باز می گردد.

محدوده نوسان نمادهای گواهی سپرده سکه و شمش طلا به روال روزهای قبل و مثبت و منفی ۵ و ۱۰ درصد بازگشت و دمانه نوسان سهام نیز احتمالا" از چهارشنبه تغییر خواهد کرد.

به گزارش شاخص آنلاین، به دنبال تشدید تنش های نظامی در منطقه، سازمان بورس از روز گذشته دامنه نوسان بازار سهام را یک درصد مثبت و منفی تعیین کرد و طبق اعلام بورس کالا دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده سکه و شمش طلا  به مثبت و منفی یک درصد محدود شد. با این حال طبق تازه ترین خبر این محدودیت  از امروز حذف شد.

بنابراین محدوده نوسان قیمتی صندوق های طلا و گواهی سپرده سکه طلا از امروز طبق روال گذشته مثبت و منفی 10 و 5 درصد خواهد بود.

مدیریت بازارهای مالی بورس کالا با صدرو اطلاعیه ای به کارگزاران و فعالان بازارسرمایه، اعلام کرد: محدوده نوسان قیمتی صندوق های طلا و گواهی سپرده سکه طلا از امروز، طبق روال گذشته برای صندوق های طلا مثبت و منفی 10 درصد و برای گواهی سپرده سکه طلا مثبت و منفی 5 درصد است.

طبق جلسه اضطراری صبح شنبه هیات مدیره سازمان بورس، مقرر شده با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از اثر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان کلیه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی به مثبت و منفی ۲ درصد محدود شود.

در این میان احتمال دارد در صورت کاهش تنش های نظامی و سیاسی، دامنه نوسان سهام از چهارشنبه به حالت عادی قبل باز می‌گردد ولی باید منتظر تصمیم سازمان بورس بود.

بیشتر بخوانید

بیت کوین و شاخص‌های بورس فروریختند | احتمال پرش دلار به کانال ۷۰ هزار تومان
موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.