معرفی 5 رمز ارز که پتانیسل رشد دارند

توکن‌های گوریلا (Gorilla)، تایکو (Taiko)، بیت‌گت (Bitget)، مگا دایس (Mega Dice) و کانستیتیوشن دائو (ConstitutionDAO) از جمله توکن‌هایی هستند که اخیراً عملکرد درخشانی داشته اند.
20 خرداد 1403
شناسه : 1468
منبع:
توکن‌های گوریلا (Gorilla)، تایکو (Taiko)، بیت‌گت (Bitget)، مگا دایس (Mega Dice) و کانستیتیوشن دائو (ConstitutionDAO) از جمله توکن‌هایی هستند که اخیراً عملکرد درخشانی داشته اند.

بازار کریپتو همچنان آکنده از هیجان است و سرمایه‌گذاران به دنبال توکن‌هایی هستند که سود آنها را به حداکثر برساند. این افزایش هیجان تا حدودی به دلیل تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به وجود آمده است. 

به گزارش شاخص آنلاین، توکن‌های گوریلا (Gorilla)، تایکو (Taiko)، بیت‌گت (Bitget)، مگا دایس (Mega Dice) و کانستیتیوشن دائو (ConstitutionDAO) از جمله توکن‌هایی هستند که اخیراً عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته‌‌اند و می‌توانند به عنوان گزینه‌های سرمایه‌گذاری، بهترین بازده را برای دارندگان خود به ارمغان بیاورند.

تایکو (TAIKO)

تایکو یک رول‌آپ دانش‌صفر (ZK-Rollup) بدون نیاز به مجوز و متن باز است که برای حل مشکلات هزینه‌های بالای تراکنش و مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم توسعه یافته است. این پلتفرم دارای بیش از 100 پروتکل دیفای (DeFi)، بازی، اجتماعی، ابزار و سایر پروتکل‌ها است.

تنها چند ساعت پس از عرضه توکن بومی این شبکه، حجم معاملات آن در صرافی DTX به 10 میلیون دلار و مجموع دارایی‌های قفل شده (TVL) آن به بیش از 7 میلیون دلار رسید.

قیمت فعلی تایکو 2.49 دلار است و علی‌رغم کاهش جزئی در هفت روز گذشته، 5 درصد نسبت به 48 ساعت گذشته افزایش یافته است. تحلیل‌های تکنیکال اخیر نشان می‌دهد تایکو روند صعودی دارد و میانگین متحرک ۵۰ روزه آن در حال صعود است. در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر منطقه خنثی قرار گرفته که نشان‌دهنده اشباع فروش و احتمال صعود قیمت است. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت تایکو تا پایان سال 2024 به 4.598 دلار خواهد رسید.

کانستیتیوشن دائو (PEOPLE)

کانستیتیوشن دائو (ConstructionDAO) یک سازمان مستقل غیرمتمرکز است که از زمان راه‌اندازی، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. این پروژه به عنوان سرمایه‌گذاری مشترک برای خرید یک نسخه کمیاب از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا آغاز شد. این هدف باعث شد که چندین سرمایه‌گذار در این امر مشارکت کنند و این پروژه حتی در خارج از ایالات متحده نیز در معرض دید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

معرفی توکن های سودآور شبکه اتریوم | فناوری‌های نوین اتریوم را بشناسید
معرفی سه ارز دیجیتالی که تا یک ماه آینده رشد خواهند کرد

در حال حاضر، احساسات بازار پیرامون توکن این پروژه صعودی است و اندیکاتور RSI نیز در منطقه اشباع خرید نوسان می‌کند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت ادامه روند صعودی و رسیدن دوباره قیمت به سقف تاریخی خود، شاهد افزایش چشمگیر آن خواهیم بود.

قیمت این توکن (0.1118) در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 و 200 روزه خود قرار دارد و 15 روز از 30 روز گذشته، صعودی بوده است. سرمایه‌گذارانی که به دنبال سودهای کوتاه‌مدت هستند می‌توانند روی این توکن حساب کنند.

مگا دایس (DICE)

مگا دایس (Mega Dice) که یک کازینوی آنلاین است قصد دارد حوزه گیم‌فای (GameFi) را متحول کند. از توکن این پروژه یعنی DICE برای پاداش‌دهی به کاربران فعلی و جذب کاربران جدید استفاده می‌شود. این توکن از زمان آغاز پیش‌فروش، به سرعت در بازار محبوبیت پیدا کرده و موفق شده است طی عرضه اولیه خود، بیش از 1.4 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند که علاقه چشمگیر کاربران به آن را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، قیمت هر توکن DICE حدود 0.075 دلار است و کاربران می‌توانند با اتصال کیف پول خود، توکن‌های سولانا، اتریوم و بایننس‌کوین‌ را با این توکن معاوضه نمایند. این پروژه قصد دارد پس از برگزاری رویداد پیش‌فروش، توکن‌های DICE را در صرافی‌های غیرمتمرکز فهرست کند که به طور بالقوه محبوبیت آن را افزایش خواهد داد.

گوریلا (GORILLA)

گوریلا ویژگی ویروسی بودن میم‌کوین‌ها را با کاربرد‌های مورد نیاز کاربران ترکیب کرده و از این تعامل منحصربه‌فرد برای ایجاد پلتفرمی استفاده کرده که فرصت سرمایه‌گذاری فراتر از میم‌کوین‌های سنتی را ارائه می‌دهد. این توکن توسط تیم بورد ایپ (Bored Ape Yacht Club) ساخته شده است که همچنان در حال توسعه ابزارهای بیشتر برای اکوسیستم خود است.

قیمت توکن GORILLA بیش از 33 درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته و به 0.004839 دلار رسیده است. طی روزهای گذشته، قیمت این توکن در حال ایجاد کف و سقف‌های بالاتر است که از ویژگی‌های روند صعودی محسوب می‌شود و به پتانسیل افزایش قیمت در آینده اشاره دارد.

قیمت گوریل اخیراً موفق به غلبه بر سطح مقاومت 0.006388 دلار شده است. در صورت باقی ماندن قیمت بالای این سطح روند، به زودی مقاومت 0.007366 دلار شکسته خواهد شد. در ادامه با افزایش فشار صعودی، قیمت توانایی افزایش تا 0.008531 دلار را نیز خواهد داشت.

بیت‌گت (BGB)

بیت‌گت (Bitget) اخیراً امکانی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است تا با استیک کردن این توکن به کسب سود بپردازند. پیشرفت‌های اخیر این پروژه باعث افزایش حجم معاملات و قیمت توکن آن طی 6 ماه گذشته شده است. قیمت این توکن (1.19 دلار) در حال حاضر 134.78 درصد بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه قرار دارد که نشان‌دهنده پتانسیل صعودی آن است. علاوه بر این، شاخص ترس و طمع به سطح 70 کاهش یافته است که با رکود گسترده بازار همخوانی دارد.

قیمت این توکن در 20 روز از ماه گذشته صعودی بوده و طی سال گذشته نیز 157 درصد افزایش قیمت داشته است. گفتنی است که عملکرد قیمت این توکن طی امسال، از 60 درصد از 100 ارز دیجیتال برتر، از جمله بیت کوین و اتریوم، بهتر بوده است.

به دنبال این افزایش قیمت و گسترش اکوسیستم، کارشناسان یک مسیر صعودی را برای آینده BGB متصور هستند. پیش‌بینی می‌شود که سطح 2.20 دلار، هدف بعدی قیمت توکن بیت‌گت باشد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.