صورت های مالی تلفیقی بانک ملت منتشر شد

بانک ملت 55.6 هزار میلیارد تومان سود کرد | سود هر سهم به 784 ریال رسید

تازه ترین گزارش بانک ملت نشان می دهد جمع کل سود خالص این بانک در سال مالی قبل به 55 هزارو 600 میلیارد تومان رسیده است.به این ترتیب سود هر سهم این بانک در سال مالی قبل 784 ریال خواهد بود.
22 خرداد 1403
شناسه : 1481
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
تازه ترین گزارش بانک ملت نشان می دهد جمع کل سود خالص این بانک در سال مالی قبل به 55 هزارو 600 میلیارد تومان رسیده است.به این ترتیب سود هر سهم این بانک در سال مالی قبل 784 ریال خواهد بود.

 تازه ترین گزارش بانک ملت نشان می دهد جمع کل سود خالص این بانک در سال مالی قبل به 55 هزارو 600 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش شاخص آنلاین، بانک ملت  صورت های مالی تلفیقی حسابرسی نشده 12 ماه سال مالی گذشته را منتشر کرد.

 بر اساس https://shaakhesonline.ir/این گزارش، بانک ملت که با نماد "وبملت" در بورس شناخته می شود در این مدت بالغ بر 132.1 هزار میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرد که با کسر هزینه 71.5 هزار میلیارد تومانی سود سپرده ها بالغ بر 60.5 هزار میلیارد تومان درآمد خالص تسهیلات و سپرده گذاری داشت و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 9 درصدی روبرو شد.

بیشتر بخوانید

فروش یک شرکت 17 هزار میلیارد تومانی توسط بانک ملت
فروش 9 درصد سهام بانک تجارت توسط سهامدار عمده | 26 خرداد انجام می شود

 جمع درآمدهای عملیاتی و سود خالص نیز 117.6 و 70.3 هزار میلیارد تومان بوده که افت و رشد 6 و 42 درصدی را تجربه کرد. سود تلفیقی هر سهم هم به 991 ریال رسید.

 شرکت اصلی نیز 55.6 هزار میلیارد تومان سود خالص ساخت که رشد 21 درصدی داشت. همچنین 784 ریال سود برای هر سهم محقق کرد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.