بانک صادرات سهام هپکو را دوباره روی میز فروش گذاشت

بانک صادرات قصد دارد بلوک 1.8 درصدی سهام هپکو را بفروشد. این برای دومین بار است که این بانک تلاش می کند سهام خود را در هپکو بفروشد.
11 تیر 1403
شناسه : 1571
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بانک صادرات قصد دارد بلوک 1.8 درصدی سهام هپکو را بفروشد. این برای دومین بار است که این بانک تلاش می کند سهام خود را در هپکو بفروشد.
نمایی از ساختمان بانک صادرات در خیابان سمیه تهران

بانک صادرات در راستای برنامه هایش برای خروج از بنگاه داری قصد دارد بلوک 1.8 درصدی سهام هپکو را بفروشد. این برای دومین بار است که این بانک تلاش می کند سهام خود را در هپکو بفروشد. این در حالی است که عملکرد مالی شرکت هپکو بهبود یافته است.

به گزارش شاخص آنلاین، بانک صادرات برای دومین بار در نظر دارد بلوک 1.87 درصدی سهام هپکو را بطور عمده و نقد یا شرایطی در تابلو زرد بازار پایه به فرش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود. این برنامه در تداوم برنامه های بانک برای خروج از بنگاه داری است. ظرف ماه های گذشته سهام بسیاری از شرکت های متعلق به بانک صادرات برای فروش عرضه شده اند.

 مقرر شده بیش از 396.8 میلیون سهم "تپکو" چهارشنبه 27 تیر از طریق کارگزاری بانک صادرات عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 570 تومان و به ارزش معامله 226.2 میلیارد تومان و با سپرده حضور در رقابت 22.6 میلیارد تومانی تعیین شده است.

این بلوک مرداد سال گذشته با همین شرایط و قیمت پایه عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید

بانک صادرات نیمی از سهامش را در پالایشگاه تهران می فروشد
سهامداران بانک صادرات بخوانند | رشد 486 درصدی سود و برنامه افزایش سرمایه

خریدار یا خریداران در صورت تمایل به خرید نقدی موظفند کل مبلغ معامله را حداکثر طی 2 روز کاری از تاریخ معامله پرداخت کنند. خریدار درصورت تمایل به خرید شرایطی باید حداکثر طی 14 روز کاری پس از انجام معامله 40 درصد ارزش کل معامله را نقدی و الباقی 60 درصد ارزش معامله را در قالب 8 قسط مساوی با فواصل سه ماهه با نرخ سود سالانه 23 درصدپرداخت کند که تاریخ اولین قسط ،سه ماه پس از قطعی شدن معامله در فرابورس است.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.