رشد 27 درصدی درآمد پی پاد | درآمد 7 ماهه پی پاد به 3.3 همت رسید

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که با نماد پی پاد در بورس شناخته می شود در 7 ماه سال مالی جاری، 3.3 هزار میلیارد تومان درآمد محقق و رشد 27 درصدی را ثبت کرد.
07 مرداد 1403
شناسه : 1705
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که با نماد پی پاد در بورس شناخته می شود در 7 ماه سال مالی جاری، 3.3 هزار میلیارد تومان درآمد محقق و رشد 27 درصدی را ثبت کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در 7 ماه سال مالی جاری، 3.3 هزار میلیارد تومان درآمد محقق و رشد 27 درصدی را ثبت کرد.
به گزارش شاخص آنلاین، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که با نماد پی پاد در بورس شناخته می شود با سرمایه اسمی 300 میلیارد تومانی، گزارش عملکرد تیر و 7 ماه سال مالی منتهی به آذر 1403 را منتشر کرد.

"پی پاد" در دوره تیر از اجاره و پشتیبانی پایانه های فروش، سایر درآمدهای عملیاتی، فروش پین و اعتبار، کارمزد تراکنش، فروش کارت، پشتیبانی نرم افزار، خدمات xrm، بازاریابی پرداخت قبوض و پی پاد بالغ بر 466.9 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

بیشتر بخوانید

افزایش سرمایه 133 درصدی پی پاد | هیات مدیره پیشنهاد کرد

این شرکت بورسی در عملکرد 7 ماهه بالغ بر 3.3 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 27 درصدی همراه شد. درآمد حاصل از فروش پین و اعتبار بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان (معادل 60 درصد درآمد) بود که بیشترین قلم درآمدی دوره 7 ماهه به حساب می آید.

درآمدهای "پی پاد" در 7 ماهه به 3.3 هزار میلیارد تومان رسید

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.