شیبا در مسیر دو گانه | کاهش قیمت با وجود عطش نهنگ ها

فعالیت نهنگ‌های شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته دوباره افزایش یافته و ‌طبق داده‌های کریپتو‌کوانت ، در این مدت، ۳.۸ تریلیون توکن‌ شیبا جابه‌جا شده است با این وجود قیمت شیبا همچنان در یک الگوی نزولی است.
13 مرداد 1403
شناسه : 1744
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
فعالیت نهنگ‌های شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته دوباره افزایش یافته و ‌طبق داده‌های کریپتو‌کوانت ، در این مدت، ۳.۸ تریلیون توکن‌ شیبا جابه‌جا شده است با این وجود قیمت شیبا همچنان در یک الگوی نزولی است.

طی ماه‌های اخیر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نوسانات شدیدی را تجربه کرده‌اند که باعث کاهش علاقه معامله‌گران شده است. شیبا اینو (SHIB) نیز یکی از توکن‌هایی است که این موضوع را تجربه می‌کند.

با این حال، فعالیت نهنگ‌های این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر افزایش یافته است. ‌طبق داده‌های کریپتو‌کوانت (CryptoQuant)، در این مدت، ۳.۸ تریلیون توکن‌ شیبا جابه‌جا شده است. این تراکنش‌ها می‌تواند با افزایش فشار خرید، موجب رشد قیمت شود.

داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که تراکنش‌های نهنگ‌ها از کف ۱۱۷.۱۷ میلیارد به بالاتر از ۸۶۰ میلیارد توکن افزایش یافته است که از افزایش خوش‌بینی این دسته از دارندگان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید

رمز ارز بلوم را بشناسیم | ارزی برای خلق هویت غیر متمرکز

چگونه رمز ارز رایگان به دست بیاوریم | بازار ایردراپ ها این روز ها داغ است

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا با کاهشی ۵ و ۱۴ درصدی طی روز و هفته گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۴۷۱ دلار رسیده و اینطور که به نظر می‌رسد، افزایش حجم تراکنش‌ها، تأثیر مثبتی روی قیمت این دارایی دیجیتال نداشته است.

اندیکاتور شاخص حرکت جهت دار (DMI) روند نزولی قوی را نشان می‌دهد. در حال حاضر، شاخص مثبت در ۱۴.۲۵، پایین‌تر از شاخص منفی در ۲۳.۰۷۳۴ قرار دارد که حاکی از یک روند نزولی قوی است. همچنین، اندیکاتور شاخص توان نسبی (RVGI) در منفی ۰.۲۱۶۴ و زیر خط سیگنال مستقر شده است که تمایلات نزولی بازار را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت شیبا علی‌رغم افزایش علاقه نهنگ‌ها به این ارز دیجیتال!

شاخص جریان پول چایکین (CMF) نیز منفی ۰.۰۶ است که از احساسات نزولی معامله‌گران حکایت دارد. در نهایت، اندیکاتور مکدی (MACD) زیر صفر و در منفی ۰.۰۰۰۰۰۰۵۱ زیر هیستوگرام قرار دارد که سیگنالی نزولی محسوب می‌شود.

چنانچه احساسات فعلی بازار ادامه یابد، قیمت شیبا تا سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۱۴۸۳ دلار کاهش خواهد یافت.

کاهش قیمت شیبا علی‌رغم افزایش علاقه نهنگ‌ها به این ارز دیجیتال!

 

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.