هشدار یک کارشناس نسبت به مدیریت انتظارات تورمی

یک کارشناس بازار سرمایه نسبت به بروز اتفاقاتی که می تواند سیاست های بانک مرکزی را در مدیریت انتظارات تورمی با چالش مواجه کند هشدار داد.
16 آبان 1402
شناسه : 215
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
یک کارشناس بازار سرمایه نسبت به بروز اتفاقاتی که می تواند سیاست های بانک مرکزی را در مدیریت انتظارات تورمی با چالش مواجه کند هشدار داد.

امیر تقی خان تجریشی، معاون سرمایه گذاری گروه مالی فیروزه در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس با اشاره به اینکه بانک مرکزی با مدیریت انتظارات تورمی می خواهد عدم تعادل ها را کنترل کند، هشدار داد : هرگونه اتفاقی از جمله حملات سفته بارانه می تواند ورق را برگرداند.
او با اشاره به اینکه پس از انتخاب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چشم انداز دلار را ۷۵ هزار تومان می دیدیم، گفت: به هر حال شرایط امروز هم به گونه ای است که عدم تعادل وجود دارد و نمی توان انتظار داشت که در صورت عدم انتقال ناترازی دولت به بانک مرکزی از پیش بینی آن زمان دور باشیم.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.