سبحانیان اعلام کرد

۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی | درآمد مالیات به ۲ برابر نفت رسید

سید محمد هادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی، از رشد بالای ۵۰ درصدی درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ و هفت ماهه ۱۴۰۲ خبر داد.
04 آذر 1402
شناسه : 318
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
سید محمد هادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی، از رشد بالای ۵۰ درصدی درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ و هفت ماهه ۱۴۰۲ خبر داد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی برخی ارقام وصول درآمدهای مالیاتی و تخصیص مالیات ارزش افزوده را اعلام کرد. 

به گزارش شاخص آنلاین، به نقل از سازمان امور مالیاتی، سید محمد هادی سبحانیان، رئیس کل این سازمان، از رشد بالای ۵۰ درصدی درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ و هفت ماهه ۱۴۰۲، رشد سهم بیش از ۲ برابری درآمدهای مالیاتی نسبت به نفت و تولید بیش از ۶۰۰ هزار اظهارنامه برآوردی برای افرادی که تاکنون پرونده مالیاتی نداشته اند،

وی رشد تعداد صورت حساب های حقوقی را هم اعلام کرد: رشد ۲۲ برابری تعداد اشخاص حقوقی از سه‌هزار به ۶۸ هزار و رشد ۱۲ برابری تعداد صورتحساب‌های الکترونیکی نوع یک از ۶۸ هزار مورد به ۹۸۰ هزار مورد. 

 شناسایی بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مودی جدید و شناسایی و مطالبه ۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از دیگر مسائلی است که سبحانیان به آن اشاره کرد.

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از واریز ۷۸ هزار میلیارد تومان (از محل مالیات بر ارزش افزوده افزون بر ۷۰ همت و همچنین از محل آلایندگی‌ها هشت همت) به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای توسعه و آبادانی در هفت ماهه امسال خبر داد.  

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.