لمس سقف قبلی دلار در ۱۲ اسفند|افزایش ۷۵ درصدی قیمت از ۱۴۰۱

نوسان دلار تا حوالی ساعت ۱۲ ظهر بین ۵۹۴۰۰ تا ۵۹۶۰۰ بود اما از این ساعت به ۵۹۷۰۰ رسید و پس آن ۵۹۸۰۰ و ۵۹۹۰۰ را در عرض چند دقیقه لمس کرد. ساعت ۱۲ و ۸ دقیقه اما قیمت فروش دلار وارد ۶۰ هزار تومان شد.
12 اسفند 1402
شناسه : 971
منبع:
نوسان دلار تا حوالی ساعت ۱۲ ظهر بین ۵۹۴۰۰ تا ۵۹۶۰۰ بود اما از این ساعت به ۵۹۷۰۰ رسید و پس آن ۵۹۸۰۰ و ۵۹۹۰۰ را در عرض چند دقیقه لمس کرد. ساعت ۱۲ و ۸ دقیقه اما قیمت فروش دلار وارد ۶۰ هزار تومان شد.

بهای ارزهای خارجی از صبح امروز با سرعت بالایی شروع به رشد کرد. از حوالی ساعات ۱۲ بعدظهر نرخ دلار وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

به گزارش شاخص آنلاین، قیمت ارزهای خارجی از صبح امروز در ادامه روند قبلی خود افزایش یافت. قیمت دلار به عنوان شاخص درک بازار ارز در میان عموم مردم، با ۵۹۳۵۰ گشوده شد. نوسان قیمت ادامه یافت به طوری که انتظار می‌رفت چند ساعت پس از فروکش کردن تب انتخابات قیمت افزایش پیدا کند.

نوسان دلار تا حوالی ساعت ۱۲ ظهر بین ۵۹۴۰۰ تا ۵۹۶۰۰ بود اما از این ساعت به ۵۹۷۰۰ رسید و پس آن ۵۹۸۰۰ و ۵۹۹۰۰ را در عرض چند دقیقه لمس کرد. ساعت ۱۲ و ۸ دقیقه اما قیمت فروش دلار وارد ۶۰ هزار تومان شد تا به رکورد سال گذشته خود دست یابد.

در ادامه روز، شاهد نوسان قیمت در محدوده ۶۰ تا ۵۹۹۰۰ بودیم. گرچه ریزش قیمت دلار از ساعت ۱ بعدظهر به بعد جدی‌تر شد اما این ریزشی برای روند بلند مدت افزایشی نرخ دلار رقمی محسوب نمی‌شود. تا این لحظه قیمت دلار به حدود ۵۹۲۰۰ تومان رسیده است.

دلار ابتدای امسال با ۵۱۵۱۰ تومان کار خود را شروع کرد. سال ۱۴۰۱ هم قیمت پایانی دلار در آغاز سال ۲۶۹۰۲ تومان بود. در نتیجه از سال ۱۴۰۱ تا امروز ۷۵ درصد و از ابتدای ۱۴۰۲ تا امروز حدود ۱۳ درصد افزایش قیمت را شاهد هستیم. 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.