خبر خوب برای بورس | تایید نهایی اصلاح بند س تبصره 6

بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ که معلوم نبود و نشد چگونه و از طریق چه گروهی و جریانی به قانون بودجه سال جاری اضافه شده بود طی یک ماه گذشته، حاشیه بزرگی برای بورس ایجاد کرد اما حالا با نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه اصلاح این بند در بودجه به صورت نهایی تایید شد.
تاریخ: 09 خرداد 1403
شناسه: 1426

داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه  درباره طرح اصلاح بندهای (۶) و (۱۳) قانون بودجه به شورای نگهبان نامه نوشت و تاکید کرد؛ با توجه به تصویب طرح، دولت بار مالی آن را می‌پذیرد.

به گزارش شاخص آنلاین ،  داود منظور در نامه‌ای به قائم مقام دبیر شورای نگهبان، اعلام کرد: با توجه به تصویب طرح اصلاح تبصره‌های ۶ و ۱۳ قانون بودجه سال جاری در ۲۶ اردیبهشت توسط مجلس این طرح با هماهنگی دولت تهیه شده و طبعاً دولت بار مالی آن را می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش، بند س تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ که معلوم نبود و نشد چگونه و از طریق چه گروهی و جریانی به قانون بودجه سال جاری اضافه شده بود طی یک ماه گذشته، حاشیه بزرگی برای بورس ایجاد کرد و بعد از تاوان سنگین سهامداران و پیگیری برخی نمایندگان مجلس و مسئولان و کارشناسان توسط مجلس اصلاح و به شورای نگهبان ارسال شد.

در این میان مانند دفعات مشابه متعدد قبلی، خبری از عذرخواهی دولتمردان و وعده عدم تکرار این رویه های ناصواب نیست.

بدین ترتیب، اصلاحیه بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ در شورای نگهبان مصوب خواهد شد که خبر خوبی برای بورس است.

 

 

در همین رابطه