برنامه افزایش سرمایه 3 شرکت اعلام شد | سیمان فارس نو، پاکشو و سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان

سه شرکت سیمان فارس نو، سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان و پاکشو از برنامه افزایش سرمایه ۲۲۰، ۱۵۷ و ۴۶ درصدی از سه محل خبر دادند.
تاریخ: 13 خرداد 1403
شناسه: 1441

 سه شرکت سیمان فارس نو، سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان و پاکشو از برنامه افزایش سرمایه ۲۲۰، ۱۵۷ و ۴۶ درصدی از سه محل خبر دادند.

به گزارش شاخص آنلاین ، سه شرکت سیمان فارس نو، سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان و پاکشو به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 220، 157 و 46 درصدی از سه محل خبر دادند.

سیمان فارس نو که با نماد "سفانو" در بورس شناخته می شود در نظر دارد سرمایه فعلی را از 50 به 160 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور بهبود ساختار مالی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

مهم | شرایط افزایش سرمایه خودرو سازان اعلام شد
فروش 77 همت از اموال مازاد بانک ها | یک بانک 22 سال افزایش سرمایه نداده بود
 

 همچنین "فلات"  یعنی شرکت سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان درصدد است سرمایه فعلی را از 38.9 به 100 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمایه‌گذاری و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت کک طبس به عنوان شرکت وابسته گروه اعمال خواهد شد.

 در این میان، "پاکشو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 4.8 به 7 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و استفاده از مزایای معافیت مالیاتی شود.

در همین رابطه