سود ۷ هزار درصدی در حراجی تلگرام | دارایی‌های جدید تلگرام برای سرمایه‌گذاری را بشناسید

این روزها بیشتر تلگرام را با ربات همستر کومبت می‌شناسند؛ رباتی که صاحبانش وعده داده‌اند که به زودی بر روی بلاکچین تون در قالب توکن عرضه می‌شود. اما تلگرام تنها توکن و ارز دیجیتال ندارد.
تاریخ: 19 خرداد 1403
شناسه: 1455

شاید کمتر کسی است که بداند که تلگرام حراجی برای فروش دارایی‌های غیر رمزارزی دارد. خرید و فروش شماره‌های مجازی و نام کاربری از همین طریق صورت می‌گیرد. رشد بلاکچین تون، فرصتی برای ورود به این بازار است.

به گزارش شاخص آنلاین، تلگرام این روزها به یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های بلاکچینی تبدیل شده است. ده‌ها استخر نقدینگی بر روی بازی‌هایی مانند یس کوین و نات کوین در این بلاکچین (تون) راه اندازی شده است. در همین حال صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بر روی تلگرام در روز گذشته، ۶۰.۲ میلیون دلار معامله را رقم زده اند.

این حجم معامله حتی بیشتر از بلاکچین‌های قدیمی‌تر مانند آواکس (آولانچ) و فانتوم و حتی بلاکچین‌های جدیدتر مانند سویی (SUI) است. تا انتهای روز گذشته، تلگرام نهمین بلاکچین به لحاظ بیشترین حجم معاملات بر روی صرافی‌های غیرمتمرکز بود. افزایش فعالیت‌ها بر روی بلاکچین تلگرام، موج افزایش قیمت ارز اصلی آن (تون) شده است.

قیمت تون در بازار رمز ارزها در یک هفته گذشته حدود ۱۳ درصد رشد کرده و به فراتر از ۷ دلار در هر واحد رسیده است. اما در یک سال اخیر شاهد بازده ۲۰۹ درصدی این ارز هستیم. با توجه به اینکه کمترین قیمت تون کوین، ۷۵ سنت بود، تا امروز بازده ۸۶۵ درصدی را در سبد سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوایند

همه آنچه لازم است درباره نات کوین و تون کوین بدانیم | تلگرام راهی برای افزایش درآمد

پیش بینی پاول دوروف از عبور کاربران تلگرام از مرز یک میلیارد نفر

تیغ اروپا زیر گلوی تلگرام | خطر مواجه شدن با قوانین سخت

افزایش هولدرهای ۱ تا ۱۲ ماهه

در حال حاضر، تون کوین ۲۱ هزار و ۴۰۶ هولدر (مالک بلند مدت) دارد. نکته جالب در مورد تلگرام این است که ۵۴.۵۴ درصد هولدرهای آن بین ۱ تا ۱۲ ماه است که این ارز را هولد کرده اند؛ در حالی که تنها ۲۰.۳۷ درصد آدرس‌های کیف، بیشتر از ۱ سال این ارز را هولد کرده اند.

درصد هولدرهای ۱ تا ۱۲ ماه نشان می‌دهد که جمعیت زیادی به عنوان سرمایه گذار به این بلاکچینن اضافه شده اند. این رقم نتیجه شوق زیادی است که تلگرام با ارائه خدماتی گسترده در کاربرانش ایجاد کرده است.

این در شرایطی است که تنها ۲۵.۵۵ درصد از هولدرهای رمز ارز برتر بازار یعنی بیت کوین، هولدر ۱ تا ۱۲ ماهه آن هستند. اتریوم هم به عنوان دومین رمز ارز برتر بازار به لحاظ بالاترین حجم معاملات روزانه، ۲۲.۷۸ درصد هولدر ۱ تا ۱۲ ماهه دارد. در نتیجه تلگرام را در جذب جامعه جدیدی از طرفداران باید موفق دانست.

بازار حراجی تلگرام

این روزها بیشتر تلگرام را با ربات همستر کومبت می‌شناسند؛ رباتی که صاحبانش وعده داده‌اند که به زودی بر روی بلاکچین تون در قالب توکن عرضه می‌شود. اما تلگرام تنها توکن و ارز دیجیتال ندارد. این پلتفرم بازار فروش (حراجی) شماره برای ورود به تلگرام (شماره مجازی مختص تلگرام) و بازار نام کاربری هم دارد. با خرید شماره و نام کاربری و افزایش بیشتر ارزش آن در آینده، سود خوبی به دست آورد.

شماره‌های تلگرامی با پیش شماره ۸۸۸+ در بازار خرید و فروش می‌شوند. زمانی که شماره‌های تلگرام تازه عرضه شده بودند، کمتر از ۱۵ دلار قیمت داشتند اما میانگین قیمت آن‌ها حالا به ۱۰۰ تون (۷۲۴ دلار) معادل حدود ۴۲ میلیون تومان است. این خرید برای سرمایه گذار، می‌توانست بیشتر از ۷ هزار درصد سود داشته باشد.

بازار شماره‌های مجازی بر روی فرگمنت تلگرام قرار دارد. برای شرکت در این بازار باید در مزایده حضور داشته باشید و قبل از پایان مزایده پیشنهاد خود را ارائه دهید. نام‌های کاربری تلگرام هم بازار مزایده خود را بر روی فرگمنت دارند. برای نمونه نام کاربری @dodo در مزایده جز با ارزش‌ترین نام‌های کاربری است که بیشترین مبلغ پیشنهادی برای خریدش ۵۰۵۰ تون کوین (۲ میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومان) است.

موضوعات :