پرداخت وام 100 میلیون تومانی به مشمولان سهام عدالت | با نرخ بهره کم

رئیس هیات مدیره سهام عدالت از تخصیص وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانی با سودهای کم‌بهره به سهامداران خبر داد.
تاریخ: 03 تیر 1403
شناسه: 1533

رئیس هیات مدیره سهام عدالت از تخصیص وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانی با سودهای کم‌بهره به سهامداران خبر داد.

به گزارش شاخص آنلاین، عسکری توکلی با اشاره به توزیع دو مرحله ای سود سهام عدالت در نشست خبری، گفت: این دو مرحله مانند سنوات گذشته در پایان آذر و پایان اسفند انجام می‌شود. مطالبات باقی مانده از سود اسفند سال گذشته طبق قرار با شرکت سپرده‌گذاری باید تا پایان خرداد انجام می شد اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است. تأخیر در پرداخت سود به دو شرکت برمی‌گردد که پیگیری‌ها در دستور کار است تا در تیر ماه انجام شود.

او افزود: جلسات مکرری از سوی کانون و اتحادیه شرکت‌های تعاونی سهام عدالت با مدیران دو بانک عامل برای ارائه تسهیلات با سودهای کم‌بهره به سهامداران شرکت سهام عدالت انجام و مقرر شد به هر یک از سهامداران در مرحله اول از 30 تا صد میلیون تومان تسهیلات ارائه شود.

بیشتر بخوانید

سازو کار واگذاری سهام عدالت به مشمولان جدید تصویب شد

کلاهبرداری جدید از سهام عدالتی‌ها

 

او تاکید کرد:شرایط دریافت تسهیلات سهامدار بودن فرد، عدم آزاد بودن سهام فرد و عضویت در شرکت سرمایه‌پذیر است. توافقات اولیه انجام شده و با پایان انتخابات ریاست‌جمهوری مرحله عملیاتی آغاز و در مرحله نخست به خانواده‌ها پرداخت می‌شود.

توکلی از طرح جدید بیمه سهام سهامداران در صورت خسارت از سوی شرکت سرمایه‌گذار طی چهار سال و غرامت 30 میلیون تومانی فرد فوت‌شده خبر و ادامه داد: 15 میلیون تومان هزینه پزشکی توسط بیمه پرداخت می‌شود که این طرح مورد موافقت بیمه مرکزی قرار گرفته و به‌زودی در سازمان بورس نیز مصوب می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه