درآمد 10 ماهه پی پاد به 3.9 هزار میلیارد تومان رسید | 43 درصد بالاتر از 12 ماهه پارسال

آمار ها نشان می دهد پی پاداز ابتدای سال مالی جاری (آذرماه) تاکنون که 10 ماه سپری شده است 3 هزارو 900 میلیارد تومان درآمد به دست آورده است که این مقدار هزارو 175 میلیارد تومان بیش از کل درآمد های این شرکت در سال 1401 است.
تاریخ: 08 آبان 1402
شناسه: 163

آمار ها نشان می دهد شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که با نام پی پاد شناخته می شود در 10 ماهه امسال 3.9 هزار میلیارد تومان درآمد ناخالص شناسایی کرده است.

به گزارش شاخص آنلاین، گزارش عملکرد مهر ماه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد این شرکت از ابتدای سال مالی جاری (آذرماه) تاکنون که 10 ماه سپری شده است 3 هزارو 900 میلیارد تومان درآمد از محل فروش پین و اعتبار،اجاره پایانه های فروش، فروش کارت، کارمزد تراکنش، و درآمد های پیشتیبانی پایانه های فروش به دست آورده است که این مقدار یک هزارو 175 میلیارد تومان بیش از کل درآمد های این شرکت در سال 1401 است.

این به معنای آن است که درآمدی که پی پاد در طول 10 ماه سپری شده از سال مالی جاری خود به دست آورده 43 درصد بیشتر از پارسال است. این افزایش درآمد ها می تواند اثر محسوسی بر سود خالص این شرکت در پایان سال مالی جاری بر جای بگذارد.

آن طور که آمار های جزئی تر نشان می دهد درآمد حاصل از اجاره پایانه های فروش این شرکت در طول 10 ماه 65 درصد بیشتر از 12 ماهه سال مالی قبل بوده است. تقریبا تمام اقلام درآمدی این شرکت در سال جاری با افزایش مواجه شده اند که نشان می دهد شرکت روند رو به رشدی را دنبال می کند.

موضوعات :