تاثیر دوران های چرخش پس از انقلاب بر اقتصاد

تغییرات زیادی پس از انقلاب رخ داده که بر وضعیت امروز تاثیر گذاشته‌اند.در نتیجه حاکمیت سیاسی امروز با ابتدای انقلاب متفاوت است. وی به نقاط چرخش هم اشاره کرد که این تفاوت را ایجاد کرده است از جمله ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر، بازنگری در برنامه دوم توسعه و روی کارآمدی احمدی نژاد.
تاریخ: 17 آبان 1402
شناسه: 222

علی سرزعیم، کارشناس اقتصادی در نشست ریشه های اقتصادی-سیاسی، توسعه سیاسی، ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر، بازنگری در برنامه دوم توسعه و روی کار آمادن احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور را از نقاط تاریخی چرخش در دوران پس از انقلاب توصیف کرد.

به گزارش شاخص آنلاین ، علی سرزعیم، کارشناس اقتصادی در نشست ریشه های اقتصادی-سیاسی توسعه سیاسی که در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس برگزار شد با یادآوری اینکه اقتصاد انقلاب با ایدئولوژی گره خورده است، گفت: تغییرات زیادی پس از انقلاب رخ داده که بر وضعیت امروز تاثیر گذاشته‌اند.در نتیجه حاکمیت سیاسی امروز با ابتدای انقلاب متفاوت است.
وی به نقاط چرخش هم اشاره کرد که این تفاوت را ایجاد کرده است از جمله ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر، بازنگری در برنامه دوم توسعه و روی کارآمدی احمدی نژاد.
سرزعیم معتقد است : برای ایجاد تعادل، نیاز به کنار گذاشتن اصولی داریم که در نتیجه این نقاط گردش بر آنها اصرار می شود از جمله بازگرداندن آزادی های شخصی افراد و باز گذاشتن مسیر فعالیت های سیاسی از طریق ابزارهای دموکراتیک.

موضوعات :