اسنپ و تپسی زیر تیغ تعزیرات | گزینه عجله دارم مصداق بارز گران فروشی است

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: با تذکر جدی به تاکسی‌های اینترنتی، گزینه "عجله دارم" مصداق بارز اضافه دریافت و گران‌فروشی و تخلف است و باید حذف شود. چنانکه تخلف گران‌فروشی احراز شود رئیس شعبه حق دارد حکم به پلمب واحد مربوطه بدهد.
تاریخ: 16 بهمن 1402
شناسه: 831

سخنگوی سازمان تعزیرات از ارایه تذکر جدی به تاکسی های اینترنتی خبر داد و گفت: اگر تخلف گران فروش احراز شود،رئیس شعبه حق دارد حکم به پلمب واحد مربوطه بدهد.

به گزارش شاخص آنلاین، استارتاپ ها در هر دوره ای با مشکلات متفاوتی مواجه می شوند. در تازه ترین رویداد سخنگوی سازمان تعزیرات از برخورد با تاکسی های اینترنتی به دلیل درج گزینه عجله دارم سخن گفته است.

این گزینه که بر روی اپلیکیشن های اسنپ و تپسی در زمان ارایه درخواست تاکسی قابل رویت است و به معنای آن است که شما حاضرید پول بیشتری پرداخت کنید تا تاکسی مورد نظرتان زودتر  شما را به مقصد برساند. در واقع زمانی که شما عجله داشته باشید می توانید با انتخاب گزینه " عجله دارم" در اپلیکیشن های اسنپ و تپسی با پرداخت مبلغ بیشتری سریعتر به کار خود برسید. اما در تازه ترین رویداد سخنگوی سازمان تعزیرات این گزینه را مصداق گران فروشی دانسته است.

 محمدعلی اسفنانی در این باره گفت: با تذکر جدی به تاکسی‌های اینترنتی، گزینه "عجله دارم" مصداق بارز اضافه دریافت و گران‌فروشی و تخلف است و باید حذف شود. چنانکه تخلف گران‌فروشی احراز شود رئیس شعبه حق دارد حکم به پلمب واحد مربوطه بدهد.

او همچنین از بررسی پرونده خودروساز بزرگ مبنی بر تعهد فروش رقم قابل توجهی خودرو به مردم خبر داد و گفت:کلیه شرکت‌های خودرویی که تخلف گرانفروشی داشته باشند علاوه بر مجازات نقدی، مجبور به استرداد وجوه مردم هستند.

اسفنانی ادامه داد: برای یکی از بزرگترین خودروسازها تخلفی مطرح شده که تعهد داده تا پایان سال آینده رقم قابل توجهی خودرو به مردم واگذار کند اما اگر استانداردها رعایت نشود اجازه تولید خودرو را نمی گیرد.

موضوعات :
در همین رابطه