کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار از برگزاری دوره آموزشی مدیریت توسعه بازار ویژه فعالان بازار سرمایه به مدت 8 سالعت از 17 تا 24 آبان به صورت حضوری خبر داد.
همواره یکی از دغدغههای اصلی مدیران شرکتهای کارگزاری بورس و البته اکثر سازمانها، موضوع توسعه بازار و رشد مستمر سرمایهگذاران است. برای این منظور کارگاه آموزشی مدیریت توسعه بازار، متناسب با نیازهای شرکتهای فعال در بازار سرمایه، طراحی شده است که به مفاهیم بهبود مستمر کانالهای بازاریابی و فروش، شناخت فرصتهای جدید بازار و آموزش استراتژیهای توسعه و حفظ سرمایهگذاران کارگزاریها میپردازد.
البته روشهای ارتقا سهم بازار به کمک تکنیکهای برندسازی، روابط عمومی تجاری، تبلیغات و مارکتینگ، اصلیترین نکات کاربردی و عملیاتی کارگاه مدیریت توسعه بازار است.