قطع برق روزانه 5.7 همت زیان به صنایع وارد می کند

قطع برق صنایع به یک چالش بزرگ برای صنایع تبدیل شده است و بسیاری از شرکت ها از جمله صنایع فولادی اعلام کرده اند که به دلیل قطع برق فعالیتشان متوقف شده است. طبق تازه ترین برآورد ها میزان زیان تحمیلی به صنایع در زمینه قطع برق 5.7 هزار میلیارد تومان است.
06 مرداد 1403
شناسه : 1696
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قطع برق صنایع به یک چالش بزرگ برای صنایع تبدیل شده است و بسیاری از شرکت ها از جمله صنایع فولادی اعلام کرده اند که به دلیل قطع برق فعالیتشان متوقف شده است.  طبق تازه ترین برآورد ها میزان زیان تحمیلی به صنایع در زمینه قطع برق 5.7 هزار میلیارد تومان است.
شبکه برق

پژوهشگر توسعه زیان تعطیلی روزانه صنایع ناشی از قطعی برق را بالغ بر 5.7 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش شاخص آنلاین،قطع برق صنایع به یک چالش بزرگ برای صنایع تبدیل شده است و بسیاری از شرکت ها از جمله صنایع فولادی اعلام کرده اند که به دلیل قطع برق فعالیتشان متوقف شده است در چنین شرایطی یک پژوهشگر توسعه میزان عدم النفع قطع برق را محاسبه کرده و طبق برآورد های او صنایع به شدت از کمبود برق رنج می برند.

محمد بحرینیان  در این باره می گوید: برق صنعت را قطع می‌کنند که برق خانگی و تجاری قطع نشود. در سال 1401 ارزش افزوده بخش صنعت بالغ بر 2.08 تریلیون تومان و قطعی برق 6 ساعت در هفته برای شهرک های صنعتی بود که در سال گذشته و جاری به 12 و 24 ساعت در هفته رسیده است.

بیشتر بخوانید

قطع برق صنایع بحران ساز شد | توقف فعالیت فولاد ارفع تا اطلاع ثانوی

چالش قطع برق صنایع جدی است | آغاز مذاکره سازمان بورس با وزارت نیرو

بحرینیان ادامه داد: طبق آمارها، زیان هر روز تعطیلی برای صنایع بالغ بر 5.7 هزار میلیارد تومان است.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.