سبد کریپتویی برای میلیاردر شدن تا ۲۰۲۵ | بیشترین بازده با کم‌ترین ریسک در یک سبد

کسب ثروت میلیون دلاری از بازار کریپتو نیازمند شناخت بلاکچین و تغییرات فناوری در آن است اما پروژه‌هایی وجود دارند که به دلیل برخورداری از جامعه هواداران پرشور و رود مپ (نقشه راه) می‌توان چشم بسته به آن‌ها اعتماد کرد.
07 مرداد 1403
شناسه : 1702
منبع:
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سولانا می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. این ارز تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند به قیمت ۱۱۰۰ دلار برسد.
کسب ثروت میلیون دلاری از بازار کریپتو نیازمند شناخت بلاکچین و تغییرات فناوری در آن است اما پروژه‌هایی وجود دارند که به دلیل برخورداری از جامعه هواداران پرشور و رود مپ (نقشه راه) می‌توان چشم بسته به آن‌ها اعتماد کرد.

بازار کریپتو می‌تواند در سال ۲۰۲۵ بسیار پربازده باشد و بسیاری را در جهان میلیونر و در ایران میلیاردر سازد. آلت کوین دیلی از اینفلوئنسرهای معروف کریپتو، ارزهایی را برای سرمایه‌گذاری معرفی کرده است که می‌توانند در بازار ۲۰۲۵ جذاب باشند.

به گزارش شاخص آنلاین، کسب ثروت میلیون دلاری از بازار کریپتو نیازمند شناخت بلاکچین و تغییرات فناوری در آن است اما پروژه‌هایی وجود دارند که به دلیل برخورداری از جامعه هواداران پرشور و رود مپ (نقشه راه) می‌توان چشم بسته به آن‌ها اعتماد کرد.

این اعتماد بیشتر می‌شود، زمانی که اینفلوئنسرهای معروف کریپتو، آن‌ها را معرفی کنند. آلت کوین دیلی یکی از همان اینفلوئنسرهاست که در یوتیوب فعالیت می‌کند و بسیاری در بازار به او و تحلیل‌هایش اعتماد می‌کنند. آرون آرنولد، مجری کانال یوتیوبی، آلت کوین دیلی است.

آلت کوین دیلی، ۳ سال پبش رمز ارزهای تزوس و چین لینک را برای سرمایه‌گذاری معرفی کرده بود که در مقطعی به دلیل نوآوری که داشتند، مورد استقبال قرار گرفتند. به دنبال موج پذیرش این ارزها، بازده مناسبی هم در سبد سرمایه گذاران ایجاد شد. آلت کوین دیلی برای آن‌هایی که قصد میلیونر شدن در جهان و میلیاردر شدن در ایران را دارند، سبد سرمایه‌گذاری در افق ۲۰۲۵ تدارک دیده است.

در این سبد، ارزهای قدیمی و جدید قرار دارند که می‌توانند بازده مناسبی را برای سرمایه گذاران ایجاد کنند. برای اینکه میلیونر شوید، می‌توانید توصیه‌های او را در گوشه‌ای از ذهنتان در نظر داشته باشید تا پس از تحقیق و بررسی شرایط بازار در نقطه مناسب و بر حسب میزان سرمایه خود به آن‌ها ورود کنید.

بیشتر بخوانید

معرفی ۶ پروژه ارز دیجیتال که ممکن است با صعود انفجاری مواجه شوند

هوش مصنوعی میم کوین‌های برتر ۲۰۲۴ را شناسایی کرد | شیبا و دوج کوین در صدر

ارزهای پیشنهادی آلت کوین دیلی

اولین ارزی که این اینفولئسر توصیه می‌کند بیت کوین است؛ چرا که ریسک سرمایه‌گذاری در آن پایین‌تر از سایر ارزهاست. او قیمت بیت کوین را در سال ۲۰۲۵ حدود ۱۲۰ هزار دلار برآورد می‌کند.

پس از بیت کوین، کم ریسک‌ترین ارز برای سرمایه گذاری، اتریوم است. آلت کوین دیلی برآورد می‌کند که با تایید ETF اتریوم قیمت آن در سال ۲۰۲۵ به ۹ هزار دلار در واحد می‌رسد.

ارز کم ریسک بعدی که معرفی شده است، سولانا نام دارد. بلاکچین سولانا به برخورداری از سرعت بالا، کارایی بالا و کارمزد پایین در دنیای بلاک چین معروف است. دو ویژگی سرعت بالا و تراکنش ارزان، در بیت کوین و اتریوم در قیاس با سولانا بسیار ضعیف است.

در نتیجه سولانا می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. این ارز تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند به قیمت ۱۱۰۰ دلار برسد. ارز بعدی آلت کوین دیلی، یونی سواپ است. برخلاف سایر ارزهای مورد اشاره، یونی سواپ، بلاکچین مختص به خود را ندارد و از بستر اتریوم استفاده می‌کند. یونی سواپ یکی صرافی قدرتمند رمز ارزی را در اختیار دارد که چون غیرمتمرکز و سریع است، محبوببت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید 

آدا در آستانه خلق تجارب تازه | آیا کاردانو رشد خواهد کرد؟

معرفی ۵ رمز ارز که پتانیسل رشد دارند

برآورد آلت کوین دیلی نشان می‌دهد که قیمت یونی تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند به ۲۲۰ دلار به ازای هر واحد برسد. ارز کاردانو، از بلاکچین قدیمی و معروف کاردانو، دیگر دارایی محبوب این اینوفلوئنسر برای سرمایه‌گذاری است. او تاکید دارد که کاردانو می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ قیمت ۱۰ دلار را هم به خود ببیند.

ارز بعدی پولکادات است که از بستر بایننس اسمارت چین برای امضای قرردادها و به سرانجام رساندن تراکنش‌های خود استفاده می‌کند. در نتیجه مانند یونی، از خود بلاکچین ندارد. برآورد می‌شود که قیمت این ارز به دلیل بازاریابی قدرتمند و توسعه بی‌امان و ادامه دار آن، به ۳۵۰ دلار برسد.

اینجکتیو ارز دیگری است که آلت کوین دیلی بر روی آن دست می‌گذارد. این ارز از خود، یک بلاکچین قدرتمند دارد که در صنعت امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) فعالیت می‌کند. قیمت اینجکتیو تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند به ۱۸۰ دلار برسد.

ارز بعدی که مورد توجه قرار گرفته، میم کوین فاکسی است. ریسک سرمایه‌گذاری در این ارز بالاست اما به دلیل بازار کوچکی که دارد، می‌تواند هیجانات را به سمت خود بکشد و بازده بزرگی  ایجاد کند. فاکسی می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ به ۲۵ سنت افزایش یابد.

ارز دیگر آلت کوین های دیلی، آلت پروتکل نام دارد. این ارز در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. آلت پروتکل، به دلیل حجم بازار کوچک و فناوری‌ای هوش مصنوعی اش، مورد توجه قرار گرفته است. قیمت آلت پروتکل ظرفیت رسیدن به ۲ دلار و ۵۰ سنت را دارد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.