سهامدار معروف قند لرستان از فروش سهام این شرکت پشیمان شد

علی روستا که قرار بود هفته بعد نزدیک به 80 درصد سهام قند لرستان را بفروشد، از فروش این میزان سهام انصراف داد. مشخص نیست دلایل اعلام فروش و سپس لغو این عرضه چه بوده است.
09 مرداد 1403
شناسه : 1724
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
علی روستا که قرار بود هفته بعد نزدیک به 80 درصد سهام قند لرستان را بفروشد، از فروش این میزان سهام انصراف داد. مشخص نیست دلایل اعلام فروش و سپس لغو این عرضه چه بوده است.

عرضه بلوک 79.4 درصدی قند لرستان که قرار بود هفته آینده توسط سهامدار حقیقی معروف انجام شود، منتفی و لغو شد.

طبق اعلام قبلی قرار بود علی روستا یکی از سهامداران قدیمی و معروف دوشنبه آینده 15 مرداد اقدام به عرضه بلوک 79.4 درصدی قند لرستان کند تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری این شرکت تاسیس شده در سال 1345 خارج شود اما با اعلام وی ، عرضه این بلوک مدیریتی منتفی و لغو شد.

بیشتر بخوانید

سرمایه گذاری سلیم بلوک سهام ایران خودرو دیزل را روی میز فروش گذاشت
بانک صادرات سهام هپکو را دوباره روی میز فروش گذاشت

علی روستا که طی سال های گذشته اقدام به خرید بلوکی سهام "قلرست" کرده بود در نظر داشت بیش از 1.4 میلیارد سهم این شرکت را به صورت نقد به قیمت هر سهم 900 تومان و به ارزش 1.2 هزار میلیارد تومان واگذار کند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.