پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری خبر داد:

طیب نیا مشاور پزشکیان شد | پورمحمدی به سازمان کلیدی برنامه و بودجه رفت

در شرایطی که گمانه زنی ها در مورد انتخاب اعضای کابینه اوج گرفته است . مسعود پزشکیان بعد از انتخاب محمد رضا عارف به عنوان معاون اول، حالاعلی طیب نیا را که قبلا گفته می شد به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب خواهد شد را به عنوان مشاور ارشد برگزید.
14 مرداد 1403
شناسه : 1745
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
در شرایطی که گمانه زنی ها در مورد انتخاب اعضای کابینه اوج گرفته است . مسعود پزشکیان بعد از انتخاب محمد رضا عارف به عنوان معاون اول، حالاعلی طیب نیا را که قبلا گفته می شد به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب خواهد شد را به عنوان مشاور ارشد برگزید.

مسعود پزشکیان طی احکامی حمید پور محمدی را به ریاست سازمان کلیدی برنامه و بودجه منصوب کرد و برای علی طیب نیا حکم مشاور ارشد صادر کرد.

به گزارش شاخص آنلاین، در شرایطی که گمانه زنی ها در مورد انتخاب اعضای کابینه اوج گرفته است . مسعود پزشکیان بعد از انتخاب محمد رضا عارف به عنوان معاون اول، حالاعلی طیب نیا را که قبلا گفته می شد به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب خواهد شد را به عنوان مشاور ارشد برگزید. پستی که مشخص نیست چه کار کردی دارد و نمی تواند ضمانت های اجرایی و کارایی مشخصی داشته باشد.

 پزشکیان در حکم خود تصریح کرده است: اهتمام به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" و نیز وفاداری به منشور اخلاقی دولت چهاردهم به منظور خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز ایران مورد نظر است.

پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه شد

رئیس‌‌جمهور همچنین در حکم دیگری  حمید پورمحمدی را به سمت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که یک پست بسیار کلیدی است منصوب کرد.

بیشتر بخوانید

گزینه‌های مصلحتی وزارتخانه‌های اقتصادی | چرا دولت پزشکیان ائتلافی نیست

پزشکیان در حکم انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه، پورمحمدی را موظف به تحقق اهداف سند چشم انداز، سیاست های کلی مصوب رهبر انقلاب و قانون برنامه توسعه کرده است.

اگرچه اغلب کارشناسان  درباره عملکرد مثبت اجرایی و آشنایی پور محمدی با سازمان برنامه و بودجه اتفاق نظر دارند اما درباره اندیشه های اقتصادی او حرف و حدیث بسیار  است. اندیشه های که به نظر می رسد با اندیشه های علی طیب نیا زاویه دارد و این موضوع می تواند اثرات خود را در بلند مدت نشان دهد. از این جهت برخی انتخاب های پزشکیان را در این مدت نا امید کننده توصیف می کنند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.