راه اندازی ارز مبتنی بر شریعت|صنعت حلال صاحب RWA شد

سنتوزا در نظر دارد که ۴.۵ میلیون واحد از ارزهای خود را به قیمت هر واحد ۱.۵ دلار به اعضای جامعه eHalal اختصاص دهد.
01 اسفند 1402
شناسه : 913
منبع:
سنتوزا در نظر دارد که ۴.۵ میلیون واحد از ارزهای خود را به قیمت هر واحد ۱.۵ دلار به اعضای جامعه eHalal اختصاص دهد.

با خرید سهام کنترلی شرکت سنتوزا از سوی گروه eHalal ارز دیجیتال مبتنی بر شریعت راه اندازی شد.

به گزارش شاخص آنلاین، گروه eHalal که به عنوان «چهره برجسته» در زمینه صنعت حلال شناخته می‌شود، با هدف انطباق دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) با ارز دیجیتال مبتنی بر شریعت، سهام کنترلی شرکت بلاکچینی سنتوزا مستقر در سنگاپور را خریداری کرد.

دارایی‌های دنیای واقعی گروه eHalal شامل سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، تبدیل استراحتگاه‌ها به مؤسسات مختص مسلمانان، دارایی‌های شمش طلا (۲۳ و ۲۴ قیراط) و تخصیص استراتژیک ۲۰ درصدی در بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) می‌شود.

قرار شده است که ارز دیجیتالی مبتنی بر شریعت برای تبادل دارایی‌های مبتنی بر دنیای واقعی eHalal عرضه شود. نام این ارز سنتوزا معرفی شده است. حداکثر عرضه سنتوزا ۲۵ میلیون واحد است. در نتیجه تورم کمی دارد و ارزش آن در بلند مدت افزایش می‌یابد.

سنتوزا در نظر دارد که ۴.۵ میلیون واحد از ارزهای خود را به قیمت هر واحد ۱.۵ دلار به اعضای جامعه eHalal اختصاص دهد. البته ارز سنتوزا پس از ارتقای Dencun اتریوم در مارس یا آوریل ۲۰۲۴ به طور رسمی راه اندازی می‌شود.

مبنای شرعی راه اندازی این ارز دیجیتال از علمای مسلمان دریافت شده است. ایروان شاه، بنیان گذار eHalal گفته است که علمای مسلمان تاکید داشته‌اند که یک ارز دیجیتال مبتنی بر شریعت باید دارای پشتوانه واقعی باشد.

از آنجا که بلاکچین‌های مبتنی بر RWA می‌توانند این خواسته را برآوده است، بهترین فرصت برای توسعه ارز دیجیتال مبتنی بر دارایی‌های دنیای واقعی هستند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.