مزایای تلفیق ایردارپ بلوم با گونه مدرن کالیگرافی | برنامه هنری پوکراس لامپاس برای طرفداران بلوم

اِلمان‌ها داخل بلوم با ایده‌های لامپاس که خالق آثار تجسمی مبتنی بر هنر کالیگرافی است، چند روزی مزین شدند. حساب بلوم از این همکاری اظهار خوشنودی کرد و لامپاس را نوآور و خط‌شکن خواند
تاریخ: 20 تیر 1403
شناسه: 1621

صرافی بلوم که در حال راه اندازی رمز ارز بومی خود است با پوکراس لامپاس، کالیگرافیست مدرن وارد همکاری شده است. قرار است کالاهای هیجان‌انگیزی مبتنی بر هنر لامپاس عرضه شوند.

به گزارش شاخص آنلاین، گره خوردن بازار هنر با پروژه‌های رمز ارزی اتفاقی تازه است. چند روز پیش که همه تصور کردند، ربات تلگرامی بلوم که به استخراج رمز ارز برای صرافی بلوم می‌پردازد، به دستی گروه یا فردی به نام «پوکراس لامپاس» هک شده است، از این اتفاق برای اولین بار رونمایی شد.

اِلمان‌ها داخل بلوم با ایده‌های لامپاس که خالق آثار تجسمی مبتنی بر هنر کالیگرافی است، چند روزی مزین شدند. حساب بلوم از این همکاری اظهار خوشنودی کرد و لامپاس را نوآور و خط‌شکن خواند. لامپاس در هنر کالیگرافی خود از المان‌های سنتی خوش‌نویسی استفاده می‌کند تا نقاشی‌های دیواری خلق کند اما هنر او سنتی نیست.

سال گذشته نمایشگاه لامپاس در گالری اپرا در DIFC دبی برگزار شد. این گالری، اولین دو سالانه خوش‌نویسی دبی محسوب می‌شود. گروه الرستمانی و صندوق الوطن حامیان مالی این دوسالانه هستند.

بیشتر بخوانید 

رمز ارز بلوم را بشناسیم | ارزی برای خلق هویت غیر متمرکز

چرا همستر کامبت فراگیر شد | رشد خیره کننده تعداد کاربران همستر

ترکیب المان‌های سنتی و مدرن

کارهای لامپاس علاوه بر دیوار، روی بوم هم قرار می‌گیرند. البته او یک خالق مدرن هنرمند کالیگرافی به حساب می‌آید؛ به این معنی که المان‌های سنتی خط را در فرم‌های مدرن ترکیب می‌کند.

به همین دلیل هز زمان می‌تواند هم گرافیتی خلق کند و هم یک اثر مدرن کالیگرافی. از دیدگاه لامپاس همه چیز مانند ساختارشکنی و تابیدن مقداری نور بر روی معنای واقعی کلمات و حروف است.

کارهای لامپاس اینقدر در چشم آمده‌اند که برندهای معروف مانند لامبورگینی، آدیداس، ایو سن لوران و فندی برای تبلیغات به سراغش رفته اند. شهرت لامپاس به او کمک کرده است تا کارهای بزرگی را خلق کند؛ از جمله یک کار خط، به مساحت ۱۶۲۵ متر مربع که بر روی پشت بامی در مسکو به نمایش درآمده است.

این اثر از طریق گوگول ارث هم قابل نمایش است. همکاری با پوکراس، صرافی بلوم را بر سر زبان‌ها انداخته است؛ شهرتی که حالا در جامعه هنری پیچیده است. قرار است که این صرافی رمز ارزهای بیش از ۳۰ بلاکچین را خرید و فروش کند؛ از جمله تون، سولانا و آربیتروم.

بیشتر بخوانید

در کدام ایردراپ‌ها شرکت کنیم | سود ایردراپ‌ها چقدر است

معرفی ۶ پروژه ارز دیجیتال که ممکن است با صعود انفجاری مواجه شوند

به نظر می‌رسد که همکاری هیجان‌انگیز بلوم با پوکراس لامپاس به همین جا تمام نمی‌شود. مقاله جدید بلوم پیرامون این همکاری نشان می‌دهد که در روزهای آینده، استیکر، اموجی و «کالاهای هیجان انگیزی» عرضه خواهند شد؛ با امضای لامپاس.

این همکاری ارزش رمز ارز بلوم را در هنگام عرضه آن افزایش می‌دهد چرا که یک بمب خبری ارزشمند را منفجر کرد.

در همین رابطه