آغاز پذیرش دوج کوین در جهان به عنوان یک ارز فراگیر

بسیاری از اتباع ونزوئلا که به کشورهایی مانند ایالات متحده مهاجرت کرده‌اند، تا سال ۲۰۲۳ حدود ۵ میلیارد دلار حواله به خانواده‌های خود در ونزوئلا ارسال کرده اند که تقریباً ۹ درصد آن (۴۶۱ میلیون دلار) در قالب ارزهای دیجیتال بوده است.
تاریخ: 20 تیر 1403
شناسه: 1628

تیم‌ توسعه‌دهنده دوج‌کوین (DOGE) در آخرین توییت خود به گسترش پذیرش این ارز دیجیتال در جهان اشاره کرده است.

این تیم اعلام کرد: بیشتر پروژه‌های ارز دیجیتال با هدف سودآوری ایجاد می‌شوند، اما هدف ما، ارائه‌ ابزاری ساده به مردم جهت انجام مبادلات روزانه است. همانطور که در اقصی نقاط جهان مشاهده می‌شود، کاربران ما در حال بهره بردن از این ابزار هستند.

این اظهارات پس از انتشار گزارشی در مورد دوج‌کوین توسط بلومبرگ عنوان شد. در این گزارش آمده است که خانواده‌های ونزوئلایی در پی بحران مالی این کشور، به سرمایه‌گذاری در دوج‌کوین روی آورده‌اند.

همچنین، بسیاری از اتباع ونزوئلا که به کشورهایی مانند ایالات متحده مهاجرت کرده‌اند، تا سال ۲۰۲۳ حدود ۵ میلیارد دلار حواله به خانواده‌های خود در ونزوئلا ارسال کرده اند که تقریباً ۹ درصد آن (۴۶۱ میلیون دلار) در قالب ارزهای دیجیتال بوده است.

طبق بررسی‌ها، یکی از پراستفاده‌ترین ارزهای دیجیتال در این فرایند، دوج‌کوین بوده است. در واقع، به دلیل هزینه انتقال پایین، مهاجران ترجیح می‌دهند از توکن DOGE در مبادلات خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

نبض دوج کوین در دست سلبریتی ها | آینده دوج کوین چه خواهد شد

هوش مصنوعی میم کوین های برتر 2024 را شناسایی کرد | شیبا و دوج کوین در صدر

دوج کوین به دلیل کارمزد انتقال پایین خود در مقایسه با رمزارزهای دیگر مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته و حتی ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا نیز از این میم کوین تمجید کرده است.

در سال ۲۰۲۱، ماسک بیان کرد که توکن DOGE از نظر انجام تراکنش بهتر از بیت کوین و سایر کوین‌ها است. وی این توکن‌ را بهترین گزینه برای خرید اقلام مختلف و انجام معاملات معرفی کرده است.

موضوعات :
در همین رابطه