گروه خودروسازی کرمان 2 درصد از سهام سایپا را خرید | مالکیت کرمان موتور در سایپا به 7.1 درصد رسید

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو از زیرمجموعه های گروه خودروسازی کرمان بیش از 3.7 میلیارد سهم معادل 1.92 درصد سهام شرکت سایپا را خریداری کرد و به فهرست سهامداران "خساپا" از جمله سرمایه گذاری رنا و ایمیدرو اضافه شد.
تاریخ: 15 مرداد 1403
شناسه: 1754

1.92 درصد از سهام شرکت سایپا معامله شد تا گروه صنایع خودروسازی کرمان به طور غیر مستقیم مالک بیش از 7.1 درصدی "خساپا" شود.

به گزارش شاخص آنلاین، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو از زیرمجموعه های گروه خودروسازی کرمان بیش از 3.7 میلیارد سهم معادل 1.92 درصد سهام شرکت سایپا را خریداری کرد و به فهرست سهامداران "خساپا" از جمله سرمایه گذاری رنا و ایمیدرو و ... اضافه شد.

بر اساس این گزارش همچنین کرمان موتور قبلا" بیش از 5.2 درصد سهام سایپا را در اختیار داشت و گروه صنایع خودروسازی کرمان سهامدار اصلی هر دو شرکت با این معامله به طور غیر مستقیم، مالک بیش از 7.1 درصدی شد.

بیشتر بخوانید

وعده علی آبادی برای واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
ثبت زیان 667 ریالی برای هر سهم سایپا | با وجود افزایش درآمد های عملیاتی

به نظر می رسد کرمان موتور در صدد خرید بخش مهمی از سهام شرکت سایپا است. هنوز مشخص نیست آیا کرمان موتور قصد مالکیت عمده سهام سایپا را دارد یا خیر؟

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو سال 84 فعالیت را آغاز و در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری به ثبت رسید. سال ۹۰ این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت خودروسازان بم، مسئولیت ارائه خدمات به تولیدات شرکت کرمان موتور را نیز به مجموعه فعالیت ها اضافه کرد.

این شرکت با ظرفیت بیش از 125 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در حدود 70 شهر بزرگ، وظیفه خدمت رسانی و تامین قطعات یدکی را بر عهده دارد.

 
موضوعات :
در همین رابطه