زمان برگزاری مجمع سایپا مشخص شد | برگزاری مجمع برای تغییر موضوع فعالیت شرکت

شرکت سایپا اعلام کرد مجمع سالانه و فوق العاده شرکت ساعت 9 و 10:30 یکشنبه 31 تیر در هتل المپیک واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
19 تیر 1403
شناسه : 1617
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت سایپا اعلام کرد مجمع سالانه و فوق العاده شرکت ساعت 9 و 10:30 یکشنبه 31 تیر در هتل المپیک واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

شرکت سایپا برای تصویب صورت های مالی و تغییر موضوع فعالیت، زمان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کرد.

به گزارش شاخص آنلاین، شرکت سایپا برای تصویب صورت های مالی و تغییر موضوع فعالیت، زمان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کرد.

شرکت سایپا که با نماد خساپا در بورس شناخته می شود اعلام کرد مجمع سالانه  و فوق العاده  شرکت ساعت 9 و 10:30 یکشنبه 31 تیر در هتل المپیک واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این مجمع  تصویب صورت های مالی سال 1402 و تغییر موضوع فعالیت است.

بیشتر بخوانید

وعده علی آبادی برای واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
ثبت زیان 667 ریالی برای هر سهم سایپا | با وجود افزایش درآمد های عملیاتی

 

در راستای اجرای تعهدات، مقدماتی فراهم شده تا سهامدارانی که امکان حضور ندارند، مجمع را به صورت آنلاین از طریق پایگاه اینترنتی شرکت سایپا به آدرس www.saipacorp.com مشاهده و پیام ها و سئوالات را از طریق سایت فوق ارسال کنند.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.