ایران خودرو دوباره سهام بانک پارسیان را روی میز فروش گذاشت | بازی تکراری ایران خودرو

آگهی فروش سهام بانک پارسیان در حالی بار دیگر از سوی ایران خودرو منتشر شد که این شرکت در گذشته بار ها این رویه را تکرار کرده و هر بار این موضوع منجر به افزایش تقاضا برای خرید سهام این شرکت و رشد قیمت آن شده است.
تاریخ: 24 دی 1402
شناسه: 651

شرکت ایران خودرو برای چندمین بار فروشنده بلوک سهام شرکت‌های زیرمجموعه در بانک پارسیان از طریق مزایده شد.

 شرکت ایران خودرو که طی سال های قبل آن هم در ماه های پایانی سال به کرات در فروش بلوک های 33، 9 و 8.5 درصدی سهام بانک پارسیان ناکام مانده از برنامه عرضه بلوکی سهام شرکت‌های گروه از طریق مزایده خبر داد.

شرکت ایران خودرو اعلام کرد: در نظر دارد سهام بانک پارسیان متعلق به شرکت‌های گروه را به صورت بلوکی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط با رعایت تشریفات قانونی از طریق مزایده عمومی واگذار کند.

متقاضیان برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم های مربوطه به مدت 15 روز به معاونت مالی و اقتصادی ایران‌ خودرو مراجعه کنند. در صورت تایید صلاحیت متقاضیان خرید، برابر با قوانین بانک مرکزی اقدامات لازم به منظور واگذاری سهام انجام خواهد شد.

آگهی فروش سهام بانک پارسیان در حالی بار دیگر از سوی ایران خودرو منتشر شد که این شرکت در گذشته بار ها این رویه را تکرار کرده و هر بار این موضوع منجر به افزایش تقاضا برای خرید سهام این شرکت و رشد قیمت آن شده است. به زعم برخی فعالان بازار انتشار آگهی فروش سهام بانک پارسیان صرفا با هدف نوسان قیمت انجام می شود.

در همین رابطه