انتقال مالکیت 3 کارخانه در جریان یک پرونده قضایی به بانک پارسیان

سه کارخانه نورد و لوله صفا، نورد و پروفیل ساوه، سازه‌های فلزی و ماشین آلات صنعتی صفا به بانک پارسیان تحویل و اداره و بهره‌برداری از این کارخانه‌ها به شرکت تولید و توسعه صبح پارسیان صبا واگذار شده است.
28 آذر 1402
شناسه : 475
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
سه کارخانه نورد و لوله صفا، نورد و پروفیل ساوه، سازه‌های فلزی و ماشین آلات صنعتی صفا به بانک پارسیان تحویل و اداره و بهره‌برداری از این کارخانه‌ها به شرکت تولید و توسعه صبح پارسیان صبا واگذار شده است.

بانک پارسیان در خصوص پرونده حقوقی شکایت از گروه رستمی صفا و تحویل سه کارخانه، دست به شفاف سازی زد.

 بانک پارسیان در خصوص پرونده حقوقی گروه متعلق به رستمی صفا و تحویل سه کارخانه به بانک، دست به شفاف سازی زد.

احتشام فلاح فر معاون مالی و امور مجامع بانک پارسیان در خصوص پرونده حقوقی گروه متعلق به رستمی صفا، اعلام کرد: سال ۹۴ بانک پارسیان به نمایندگی از طرف خود و سایر بانک‌ها شکایت کیفری به اتهام اخلال در نظام اقتصادی علیه گروه رستمی صفا را در مراجع قضایی مطرح و پس از بررسی‌ کارشناسان و جلسات متعدد، سرانجام بر اساس دادنامه صادره از شعبه ۲ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، حکم محکومیت متهمین به تحمل حبس و رد مال در ارتباط با برخی از اتهامات صادر و در سایر موارد پرونده مفتوح است.

در مرحله اجرای حکم با شناسایی و توقیف اموال، وصول محکوم به و اعاده منابع بانک در دستور کار قرار خواهد گرفت. به موازات پیگیری شکایت کنونی به دلیل انتقال برخی کارخانه‌ها به بانک پارسیان به نمایندگی از طرف بانک‌ها دعوی خلع ید مطرح شد که با صدور و اجرای حکم، سه کارخانه نورد و لوله صفا، نورد و پروفیل ساوه، سازه‌های فلزی و ماشین آلات صنعتی صفا به بانک تحویل و اداره و بهره‌برداری از کارخانه‌های فوق به شرکت تولید و توسعه صبح پارسیان صبا واگذار شده است.

 

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.