تعداد کارگزاران بورس به 116 شرکت رسید

مجوز فعالیت یک شرکت کارگزاری جدید از سوی سازمان بورس صادر شد. با اضافه شدن این شرکت به جمع کارگزاران بازارسرمایه، تعداد کارگزاران بورس به 116 شرکت رسید.
19 اسفند 1402
شناسه : 1009
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجوز فعالیت یک شرکت کارگزاری جدید از سوی سازمان بورس صادر شد. با اضافه شدن این شرکت به جمع کارگزاران بازارسرمایه، تعداد کارگزاران بورس به 116 شرکت رسید.

مجوز فعالیت شرکت کارگزاری جدید از سوی سازمان بورس صادر شد تا با عضویت در کانون کارگزاران، تعداد کارگزاری‌ ها به ۱۱۶ شرکت افزایش یابد.

از ابتدای سال تا کنون 7 شرکت کارگزاری و 9 صندوق اختصاصی بازارگردانی نزد سازمان بورس ثبت شدند و به جمع اعضای کانون کارگزاران بورس پیوستند.

شرکت‌ کارگزاری پویش البرز نیز به تازگی به عنوان عضو جدید به جمع اعضای کانون کارگزاران بورس اضافه شده است.

شرکت بیمه البرز با 30 درصد و پنج شخص حقیقی با 70 درصد، موسسین و سهامداران این کارگزاری محسوب می شوند. کارگزاری پویش البرز 12 اسفند مجوز فعالیت در بورس، فرابورس، بورس کالا و انرژی را از سازمان بورس اخذ کرده است.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.