تپسی برسر دو راهی حذف گزینه "عجله دارم" | فشار تعزیرات افزایش یافت

به دنبال حذف گزینه عجله دارم در اپلیکیشن اسنپ،شرکت تپسی نیز به دنبال افزایش فشارسازمان تعزیرات درصدد است این گزینه را حذف کند با این حال تپسی دست به خلاقیت بییشتری زده و در صدد برگزاری یک نظر سنجی است.
20 اسفند 1402
شناسه : 1036
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
به دنبال حذف گزینه عجله دارم در اپلیکیشن اسنپ،شرکت تپسی نیز به دنبال افزایش فشارسازمان تعزیرات درصدد است این گزینه را حذف کند با این حال تپسی دست به خلاقیت بییشتری زده و در صدد برگزاری یک نظر سنجی است.

به دنبال حذف گزینه "عجله دارم" در اپلیکیشن اسنپ،شرکت تپسی نیز به دنبال افزایش فشار سازمان تعزیرات درصدد است این گزینه را حذف کند با این حال تپسی دست به خلاقیت بییشتری زده و در صدد برگزاری یک نظر سنجی است.

به گزارش پایگاه شاخص آنلاین، در این نظرسنجی ۴ سوال از کاربر پرسیده می‌شود از جمله اینکه تا به‌حال از این گزینه استفاده‌ کرده‌ و آیا این گزینه کمک‌کننده بوده یا خیر. همچنین این گزینه گران‌فروشی محسوب می‌شود یا خیر.

انتهای هفته گذشته و بعد از هشدار رئیس تعزیرات به تاکسی‌های اینترنتی برای حذف گزینه "عجله‌دارم"، اسنپ این گزینه را از صفحه درخواست تاکسی حذف کرد. هرچند اسنپ اعلام کرده به واسطه‌ کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از طریق مذاکرات، جلسات و گفت‌ و گوها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاه‌های مربوطه است.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.