بورس از نظر بنیادی برای رشد آماده نیست

با توجه به ارزندگی بازار، قیمت‌های موجود در کف‌های جذابی به‌سر می‌برد و بازار نمی‌تواند منفی‌های زیادی را تحمل کند اما از لحاظ بنیادی نیز برای رشد آماده نیست و به‌نظر می‌رسد در روزهای پایانی سال همچنان روند متعادل و رِنجی را در بازار مشاهده کنیم.
21 اسفند 1402
شناسه : 1043
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
با توجه به ارزندگی بازار، قیمت‌های موجود در کف‌های جذابی به‌سر می‌برد و بازار نمی‌تواند منفی‌های زیادی را تحمل کند اما از لحاظ بنیادی نیز برای رشد آماده نیست و به‌نظر می‌رسد در روزهای پایانی سال همچنان روند متعادل و رِنجی را در بازار مشاهده کنیم.

 

 

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سهام به نظر بنیادی برای رشد آماده نیست برآورد کرد بازار سهام در روز های پایانی سال به صورت رنج و خنثی حرکت کند.

مریم محبی،با اشاره به اینکه هفته گذشته شاهد اتفاقات مثبت به‌نفع بازار سرمایه بودیم، گفت: اتفاق‌هایی مانند افزایش قیمت دلار، افزایش حجم معاملات و همچنین خروج پول از صندوق‌های درآمد ثابت با هدف ورود به بازار سرمایه؛ این اتفاقات مثبت می‌توانستند بازار سرمایه را به سمت مثبت کشانده و روند معاملات را پررونق کنند.

او ادامه داد: اما ابتدای هفته‌جاری شاهد معاملات مثبت نبودیم و در کنار آن اخلال در سامانه فرابورس هم مزید بر علت شده و باعث شد سهامداران با رغبت کمتری به سمت این بازار حرکت کنند.

او افزود: به‌نظر می‌رسد ما در روزهای پایانی سال ‌اتفاقات خیلی مثبتی را برای بازار سرمایه مشاهده نکنیم و انتظار اتفاقات خیلی مثبت را از بازار سرمایه نداریم.

محبی اضافه کرد: هرچند با توجه به ارزندگی بازار، قیمت‌های موجود در کف‌های جذابی به‌سر می‌برد و بازار نمی‌تواند منفی‌های زیادی را تحمل کند اما از لحاظ بنیادی برای رشد هم آماده نیست و به‌نظر می‌رسد در روزهای پایانی سال‌1402 همچنان روند متعادل و رِنجی را در بازار مشاهده کنیم.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.