رئیس سازمان تعزیرات اعلام کرد:

چالش جدید تعزیراتی برای اسنپ و تپسی | هشدار رئیس سازمان تعزیرات به برخورد جدی

رئیس سازمان تعزیرات گفت: این سازمان به موضوع تخلف گزینه "عجله دارم" در تاکسی های اینترنتی ورود کرد و سبب حذف آن شد اما بر حسب گزارشات ارایه شده، این شرکت ها خدمات را کاهش داده یا قیمت را بالا برده اند.
23 اسفند 1402
شناسه : 1058
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رئیس سازمان تعزیرات  گفت: این سازمان به موضوع تخلف گزینه "عجله دارم" در تاکسی های اینترنتی ورود کرد و سبب حذف آن شد اما بر حسب گزارشات ارایه شده، این شرکت ها خدمات را کاهش داده یا قیمت را بالا برده اند.

رئیس سازمان تعزیرات با اشاره به کاهش خدمات اسنپ و تپسی و افزایش قیمت با حذف گزینه "عجله دارم"، اخطار برخورد قاطع در صورت احراز تخلف خبر داد.

 احمد اصانلو در راستای وظیفه ذاتی مبنی بر مبارزه با گران‌فروشی، گفت: سازمان تعزیرات به موضوع تخلف گزینه "عجله دارم" در تاکسی های اینترنتی ورود کرد و سبب حذف آن شد اما بر حسب گزارشات ارایه شده، خدمات را کاهش داده یا قیمت را بالا بردند.

او افزود: هر دو اقدام مصداق تخلف است و اگر احراز شود تعمدا از ارایه خدمات امتناع و یا گران‌فروشی شده و دنبال گروگان گرفتن مردم هستند برخورد قاطع خواهد شد.

اصانلو ادامه داد: مردم اگر با این مسایل مواجه شدند با سامانه ۱۳۵ تماس گرفته و اعلام شکایت کنند. دو شعبه برای بررسی تخلفات دو شرکت اسنپ و تپسی در تهران ایجاد خواهد شد. با اعلام هر شکایتی در رابطه با این دو شرکت حکم مقتضی صادر خواهد شد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.