عرضه اولیه | پگاه فارس آماده عرضه در فرابورس شد

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس با تولید سالانه ۳۸ هزار تن شیر با ۳۵۰۰ راس دام مولد از جمله گله‌های پیشرو در زمینه تولید و شیر گوشت در داخل است. میانگین تولید سالانه شیر برای هر یک راس دام دوشا بیش از ۱۳ تن است که در مقایسه با میانگین کشوری ۵.۲ تن بالاتر است.
06 فروردین 1403
شناسه : 1098
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس با تولید سالانه ۳۸ هزار تن شیر با ۳۵۰۰ راس دام مولد از جمله گله‌های پیشرو در زمینه تولید و  شیر گوشت در داخل است. میانگین تولید سالانه شیر برای هر یک راس دام دوشا بیش از ۱۳ تن است که در مقایسه با میانگین کشوری ۵.۲ تن بالاتر است.

 

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد. قرار است 25 درصد از سهام این شرکت به زودی در فرا بورس عرضه شود.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۸ اسفند با نماد "زفارس" در گروه زراعت و خدمات وابسته به عنوان دویست و پانزدهمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد. 

موضوع فعالیت اصلی شامل سرمایه‌گذاری و مشارکت، تاسیس و اجاره به منظور بهره‌برداری دامداری‌های صنعتی و پرورش گاو شیری و گوشتی، پرورش گوسفند و بز، پرورش زنبور عسل، پرورش شترمرغ، فعالیت‌های باغداری و تولیدات گیاهان دارویی، فعالیت‌های گلخانه‌ای و کشاورزی و ... است.

 به موجب پروانه تاسیس سال ۸۳ راه اندازی واحد دامداری با مشخصات پرورش گاو اصیل هلشتاین با ظرفیت کل گله ۱۸ هزار راس و دام شیری ۹۰۰۰ راس در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار و زیربنای ۳۲۰ هزار متر مربع مسقف موافقت شد. ضمناً پروانه بهره‌برداری سال ۹۸ با ظرفیت ۱۱۲۰۰ راس در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع و مساحت مصقف ۸۹.۳ هزار متر مربع نیز دریافت شد.

  سرمایه این شرکت  طی چند مرحله افزایش سرمایه اکنون به ۱۴۳.۹ میلیارد تومان رسیده است. هلدینگ صنایع شیر مالکیت ۹۹.۵ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

 شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس با تولید سالانه ۳۸ هزار تن شیر با ۳۵۰۰ راس دام مولد از جمله گله‌های پیشرو در زمینه تولید و  شیر گوشت در داخل است. میانگین تولید سالانه شیر برای هر یک راس دام دوشا بیش از ۱۳ تن است که در مقایسه با میانگین کشوری ۵.۲ تن بالاتر است.

 
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.