تایید شایعه خرید سهام پرسپولیس توسط بانک ملت | مذاکرات در حال انجام است

بانک ملت در مورد خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط این بانک توضیح داد واعلام کرد مذاکرات برای خرید 51 درصد از سهام سرخ پوش های پایتخت در جریان است.
11 فروردین 1403
شناسه : 1123
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بانک ملت در مورد خرید سهام باشگاه پرسپولیس توسط این بانک توضیح داد واعلام کرد مذاکرات برای خرید 51 درصد از سهام سرخ پوش های پایتخت در جریان است.

به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر خرید 51 درصد از سهام پرسپولیس توسط بانک ملت این بانک در این باره توضیح داد

بانک ملت با انتشار گزارشی در سامانه کدال اعلام کرد: مذاکراتی در این باره با بانک ملت در چهار چوب قانونی انجام شده  اما این مذاکرات فقط مختص به بانک ملت نیست و با سایر بانک ها نیز در این باره گفت و گو شده است.

بانک ملت در گزارش خود آورده است: با توجه به درج آگهی واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مذاکراتی با چند بانک از جمله بانک ملت انجام گرفته که با توجه به چارچوب‌های قانونی و مقرراتی در صورت رخداد با اهمیت متعاقبا اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

هفته قبل شایعاتی در مورد خرید 51 درصد از سهام پرسپولیس توسط بانک ملت و همین میزان از سهام استقلال توسط بانک تجارت مطرح شده بود.

 

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.