آمریکا در وضعیت هشیاری کامل قرار گرفت | در پی افزایش احتمال پاسخ نظامی ایران به اسرائیل

ان‌بی‌سی نیوز به نقل از مسئولان آمریکایی، اعلام کرد: طبق برآوردهای نهادهای اطلاعاتی، حمله ایران به مواضع اسرائیل و یا آمریکا در پاسخ به حمله اخیر، قطعی و اجتناب ناپذیر است.
18 فروردین 1403
شناسه : 1154
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
ان‌بی‌سی نیوز به نقل از مسئولان آمریکایی، اعلام کرد: طبق برآوردهای نهادهای اطلاعاتی، حمله ایران به مواضع اسرائیل و یا آمریکا در پاسخ به حمله اخیر، قطعی و اجتناب ناپذیر است.


واشنگتن آماده حمله احتمالی ایران به اسرائیل یا اهداف مربوط به آمریکا طی یک هفته آینده و یا پس از آن شده و در وضعیت هشیاری کامل قرار گرفت.

ان‌بی‌سی نیوز به نقل از مسئولان آمریکایی، اعلام کرد: طبق برآوردهای نهادهای اطلاعاتی، حمله ایران به مواضع اسرائیل و یا آمریکا در پاسخ به حمله اخیر، قطعی و اجتناب ناپذیر است. اهداف احتمالی هم مواضع نظامی و اطلاعاتی اسرائیل در داخل سرزمین های اشغالی خواهد بود.

 واشنگتن در حالی آماده حمله احتمالی ایران به اسرائیل یا اهداف مربوط به آمریکا در خاورمیانه و در وضعیت هشیاری کامل بوده که فعالانه برای حمله قابل ملاحظه جمهوری اسلامی طی یک هفته آینده و یا پس از آن آماده می‌کند. هیچ کدام از دو کشور امریکا و اسرائیل هنوز نمی‌دانند برنامه ایران برای حمله تلافی ‌جویانه، چه وقت و چگونه اجرا خواهد شد.

اسرائیل نیز از همان روز دوشنبه گذشته و بعد از حمله به سفارت ایران در سویه، تدابیر امنیتی را به توصیه جو بایدن مبنی بر حمایت آمریکا از اسرائیل در برابر ایران، افزایش داده است.

بیشتر بخوانید

ترس از تنش نظامی چه برسر اقتصاد می آورد | روند نزولی نرخ تشکیل سرمایه در ایران
موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.