خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از از توافق مصر،آمریکا و قطر برای آتش بس فوری در غزه خبر داد

مهم | ایران شرط حمله نکردن به اسرائیل را اعلام کرد

صابرین نیوز مدعی شد: ایران از طریق سلطان نشین عمان به آمریکا اطلاع داده قصد حمله مستقیم به اسرائیل دارد مگر اینکه واشنگتن، آتش بس دائمی و فوری در غزه و عدم تهاجم زمینی به رفح را تضمین کند.خبرگزاری اسپوتنیک هم از توافق مصر،آمریکا و قطر برای آتش بس فوری در غزه خبر داده است.
20 فروردین 1403
شناسه : 1173
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
صابرین نیوز مدعی شد: ایران از طریق سلطان نشین عمان به آمریکا اطلاع داده قصد حمله مستقیم به اسرائیل دارد مگر اینکه واشنگتن، آتش بس دائمی و فوری در غزه و عدم تهاجم زمینی به رفح را تضمین کند.خبرگزاری اسپوتنیک هم از توافق مصر،آمریکا و قطر برای آتش بس فوری در غزه خبر داده است.

طبق ادعای برخی رسانه ها، ایران به آمریکا پیام داده در صورت آتش بس دائمی و فوری در غزه، حمله مستقیم به اسراییل منتفی خواهد شد!

صابرین نیوز نزدیک به گروه های مقاومت اسلامی عراق مدعی شد: گزارش ها حاکی از آن است که ایران از طریق سلطان نشین عمان به آمریکا اطلاع داده قصد حمله مستقیم به اسرائیل دارد مگر اینکه واشنگتن، آتش بس دائمی و فوری در غزه و عدم تهاجم زمینی به رفح را تضمین کند. به احتمال زیاد جنب و جوش آمریکا برای تضمین آتش بس فوری در همین زمینه است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه هم به نقل از منبع بلندپایه مصری مدعی شد مصر، آمریکا و قطر بر ضرورت ایجاد روشی برای دستیابی به آتش بس فوری در غزه به توافق رسیده‌‌اند.

وزیر خارجه ایران درحالی دیروز راهی عمان شده که تمام یگان‌های ارتش اسرائیل به جز تیپ "ناحال" و مستقر در گذرگاه شمال و جنوب غزه از مناطق مختلف غزه عقب‌نشینی کرده اند و عملیات زمینی در غزه با خروج لشگر ۹۸ از خان‌یونس پایان یافته است.

رایزنی وزیر خارجه ایران درباره تداوم ابتکار سلطان عمان 

وزیر خارجه ایران بعد از حضور در مسقط، اعلام کرد: درباره تداوم ابتکار سلطان عمان برای لغو تحریم‌ها گفت‌ و گو شد.

حسین امیر عبداللهیان که دیروز راهی مسقط پایتخت عمان شده در فضای مجازی اعلام کرد : در دیدار با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان، روند توسعه مناسبات دوجانبه میان ایران و عمان و توافقات روسای دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و درباره تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفت‌ و گو شد.

همچنین درباره آخرین تحولات منطقه از جمله تداوم جنایات جنگی ترکیبی صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و ضرورت اتخاذ تصمیمات بازدارنده، رایزنی شد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.