کشتیرانی سهام جایزه می دهد

مجمع فوق العاده شرکت کشتیرانی برگزار شد و طی آن سهامداران با افزایش سرمایه ۴۳ درصدی از سود انباشته یا سهام جایزه موافقت کردند.
02 اردیبهشت 1403
شناسه : 1237
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مجمع فوق العاده شرکت کشتیرانی برگزار شد و طی آن سهامداران با افزایش سرمایه ۴۳ درصدی از سود انباشته یا سهام جایزه موافقت کردند.

مجمع فوق العاده شرکت کشتیرانی برگزار شد و طی آن سهامداران با افزایش سرمایه ۴۳ درصدی  از سود انباشته یا سهام جایزه موافقت کردند. این میزان افزایش از محل سود  ۲.۴ هزار میلیارد تومانی شرکت تامین می شود.

مجمع فوق العاده شرکت کشتیرانی، امروز با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه با حضور بیش از 65 درصدی سهامداران برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 43 درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که با نماد حکشتی در بورس شناخته می شود به منظور جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته (خرید کانتینر و کامیون کشنده) و جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر، سرمایه فعلی را از 5.7 به 8.2 هزار میلیارد تومان رساند.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.