تا زمان بهبود وضع بورس هیچ عرضه اولیه ای انجام نخواهد شد

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس از لغو عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت تا شرایط بازار مساعد نشود برای حمایت از بازار عرضه ای انجام نخواهد شد.
08 اردیبهشت 1403
شناسه : 1268
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس از لغو عرضه های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت تا شرایط بازار مساعد نشود برای حمایت از بازار عرضه ای انجام نخواهد شد.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس  درباره از سرگیری عرضه‌های اولیه در سال جاری گفت: تا زمانی که شرایط بازار سرمایه مساعد نشود عرضه‌ای صورت نخواهد گرفت.

قادر معصومی خانقاه همچنین در رابطه با ماده ۳۴ و لزوم عرضه نمادها تا ۶ ماه بعد از درج افزود: در این زمینه به بورس و فرابورس اطلاع داده‌ایم. در صورت نیاز تمدید مهلت خواهیم داشت و هروقت شرایط بازار مناسب بود و کشش عرضه اولیه را داشت به ترتیب برای عرضه اقدام خواهد شد.

وی دلیل این تصمیم را خروج بیشتر نقدینگی در شرایط نا مساعد و بازگشت قیمت عرضه‌های اولیه به نرخ‌های روز اول و حتی پایین‌تر از آن عنوان کرد و این اقدام را در جهت حمایت از بازار و سهامداران دانست و افزود: باید بازار کشش کافی برای عرضه‌ها اولیه را داشته باشد و نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه شود تا IPO‌ها از سر گرفته شوند.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.