درآمد7 ماهه همراه اول ؛ 27 هزار میلیارد تومان

بیشترین درآمد کسب شده همراه اول در 7 ماهه امسال از کارکرد مشترکین و به میزان 24.5 هزار میلیارد تومان بوده است که معادل 90 درصد از کل درآمد این شرکت است.
06 آبان 1402
شناسه : 140
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیشترین درآمد کسب شده همراه اول در 7 ماهه امسال از کارکرد مشترکین و به میزان 24.5 هزار میلیارد تومان بوده است که معادل 90 درصد از کل درآمد این شرکت است.

شرکت ارتباطات سیار ایران با ارائه گزارش عملکرد ۷ ماه سال اعلام کرد درآمد ناخالص اش با 24 درصد افزایش به 27.2 هزار میلیارد تومان رسیده است.

شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه اسمی 7.5 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد مهر و 7 ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش "همراه" در دوره مهر از کارکرد مشترکین، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر، بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان درآمد به دست آورده است.

بیشترین درآمد کسب شده طی این دوره از کارکرد مشترکین و به میزان 24.5 هزار میلیارد تومان بود که معادل 90 درصد درآمدها از این محل کسب شده است.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.