کنوپا در فرا بورس درج شد

شرکت نوآوران آرکا صنعت پارسیان از دیروز، ۶ خرداد با نماد "کنوپا" و در گروه استخراج کانه های فلزی در بازار توافقی درج شد.
07 خرداد 1403
شناسه : 1414
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت نوآوران آرکا صنعت پارسیان از دیروز، ۶ خرداد با نماد "کنوپا" و در گروه استخراج کانه های فلزی در بازار توافقی درج شد.

با مصوبه کمیته درج فرابورس، شرکت نوآوران آرکا صنعت پارسیان با سرمایه ۴۰۳.۸ میلیارد تومانی در بازار توافقی درج شد.

به گزارش شاخص آنلاین ، به استناد مصوبه کمیته درج فرابورس، شرکت نوآوران آرکا صنعت پارسیان از دیروز، ۶ خرداد با نماد "کنوپا" و در گروه استخراج کانه های فلزی در بازار توافقی درج شد.

شرکت نوآوران آرکا صنعت پارسیان آذر سال ۱۴۰۰ بر پایه تلفیق سه شرکت تخصصی اکتشافات معدنی توسط گروه سرمایه گذاری معنا، تاسیس و ثبت شد و ماموریت یافت در حوزه اکتشاف، استخراج و فراوری مواد معدنی و توسعه فناوری‌های مرتبط فعالیت کند.

بیشتر بخوانید

عرضه اولیه | کانی کربن طبس در فرا بورس درج شد

بخشی از برآیند فعالیت این شرکت، ۲۹ محدوده معدنی در استان‌های مختلف به مساحت ۱۱۸۰ کیلومتر مربع است که در این ۲۹ محدوده، ۷ محدوده دارای پروانه بهره‌برداری معدن، یک محدوده دارای گواهی کشف و ۲۱ محدوده دارای پروانه اکتشاف هستند.

این شرکت تیر سال گذشته برای تکمیل زنجیره ارزش در فعالیت‌های معدنی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها( معادن)، سرمایه ثبتی را از ۵ به ۴۰۳.۸ میلیارد تومان افزایش داد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.