طلای کاغذی هم پرطرفدار شد | معامله سکه رفاه بالای 30 میلیون تومان

قیمت هر برگ گواهی سپرده سکه رفاه تا این لحظه با ۳.۷ درصد افزایش از مرز ۳۰۰ هزار تومان گذشته است. این به معنای آن است که سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت هر سکه در مبادلات نقدی به بیش از ۳۰ میلیون تومان افزایش یابد و به همین دلیل در حال خرید این اوراق به قیمتی بیش از ۳۰ میلیون تومان (معادل نقدی این اوراق) هستند.
06 آبان 1402
شناسه : 142
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قیمت هر برگ گواهی سپرده سکه رفاه  تا این لحظه با ۳.۷ درصد افزایش از مرز ۳۰۰ هزار تومان گذشته است. این به معنای آن است که سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت هر سکه در مبادلات نقدی به بیش از ۳۰ میلیون تومان افزایش یابد و به همین دلیل در حال خرید این اوراق به قیمتی بیش از ۳۰ میلیون تومان (معادل نقدی این اوراق) هستند.

به دنبال افزایش قیمت طلا و ارز به دنبال تشدید درگیری ها در غزه حجم تقاضا برای اوراق بهادار مبتنی بر طلا و صندوق های سرمایه گذاری در طلا هم در بورس افزایش یافت.در حال حاضر سرمایه گذاران در مبادلات کاغذی در حال خرید سکه به قیمتی بیش از ۳۰ میلیون تومان هستند

به گزارش پایگاه خبری گزارش بورس، افزایش تنش ها در خاورمیانه امروز منجر به افت سنگین بورس شد اما در مقابل قیمت طلا ارز با رشد مواجه شدند. به طوری که در حال حاضر قیمت هر دلار آمریکا به ۵۲ هزارو ۱۰۰ تومان رسیده و سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به محدوده ۳۰ میلیون تومان رسیده است. این موضوع منجر به افزایش تقاضا برای صندوق های سرمایه گذاری در طلا و گواهی سپرده طلا در بازار سرمایه شده است. آن طور که آمار ها نشان می دهد تا این لحظه همه نماد های معاملاتی این دو گروه با رشد قیمت مواجه شده اند.

بیشترین رشد قیمت مربوط به صندوق سرمایه گذاری کهربا بودکه تا این لحظه بیش از ۴ درصد رشد کرده است. قیمت هر برگ گواهی سپرده سکه رفاه نیز تا این لحظه با ۳.۷ درصد افزایش از مرز ۳۰۰ هزار تومان گذشته است. این به معنای آن است که سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت هر سکه در مبادلات نقدی به بیش از ۳۰ میلیون تومان افزایش یابد و به همین دلیل در حال خرید این اوراق به قیمتی بیش از ۳۰ میلیون تومان (معادل نقدی این اوراق) هستند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.