عشقی خبر داد:

زیرساخت‌ عرضه اموال مازاد دولت در بورس آماده شد | شروع واگذاری از این هفته

رئیس سازمان بورس : تمام زیرساخت‌ها لازم برای عرضه اموال مازاد دولت و مولدسازی دارایی‌ها آماده شده تا در اختیار هیات مولد سازی و سازمان خصوصی سازی قرار گیرد.
07 آبان 1402
شناسه : 146
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رئیس سازمان بورس : تمام زیرساخت‌ها لازم برای عرضه اموال مازاد دولت و مولدسازی دارایی‌ها آماده شده تا در اختیار هیات مولد سازی و سازمان خصوصی سازی قرار گیرد.

رئیس سازمان بورس از آماده شدن تمام زیرساخت‌ها برای عرضه اموال مازاد دولت خبر داد تا زمینه شروع واگذاری ها از این هفته فراهم شود.

مجید عشقی با اشاره به آمادگی زمینه های فروش اموال مازاد دولت، گفت: تمام زیرساخت‌ها لازم برای عرضه اموال مازاد دولت و مولدسازی دارایی‌ها آماده شده تا در اختیار هیات مولد سازی و سازمان خصوصی سازی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اعمل تغییراتی جزئی هم در دستورالعمل ها، مدنظر بوده که برای این مورد هم اعلام آمادگی شده تا زمینه عرضه ها فراهم شود.

پیش  از این بورس کالا  ۲۶ ملک دولت شامل آپارتمان و مغازه  را پذیرش کرده و اکنون آماده عرضه اموال مازاد دولت است . قرار است این املاک از سه شنبه هفته جاری  توسط سازمان خصوصی‌ سازی عرضه شود.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.