خودرو سازان از بورس اخراج نمی شوند | تمدید مهلت یک ساله

به گفته رئیس سازمان بورس با پیشنهاد بورس تهران مبنی بر تمدید مهلت یکساله شرکت‌های ایران خودرو و سایپا برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت موافقت شده است.
29 خرداد 1403
شناسه : 1508
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
به گفته رئیس سازمان بورس با پیشنهاد بورس تهران مبنی بر تمدید مهلت یکساله شرکت‌های ایران خودرو و سایپا برای خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت موافقت شده است.

رییس سازمان بورس از تمدید مهلت یکساله ایران خودرو و سایپا جهت خروج از زیان و تغییر دامنه نوسان معاملات به مثبت و منفی ۶ درصد از ۹ تیر خبر داد.

به گزارش شاخص آنلاین، مجید عشقی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هیات مدیره سازمان بورس گفت: با پیشنهاد شرکت بورس مبنی بر تمدید مهلت یکساله شرکت‌های ایران خودرو و سایپا جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت موافقت شد.

بیشتر بخوانید

بورس بر سر دوراهی اخراج خودرو سازان | وزارت اقتصاد: مصوبه سران قوا را می گیرم
 ایران خودرو برنامه هایش را برای خروج از زیان اعلام کرد

او افزود: همچنین پس از ارایه گزارش کارشناسی مدیریت نظارت بر بازار در خصوص دامنه نوسان و بررسی سناریوهای مختلف، مقرر شد دامنه نوسان معاملات در کلیه بازارها به استثنا بازار پایه از ۹ تیر به مثبت و منفی ۶ درصد تغییر کند.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.