مجوز افزایش سرمایه 6 شرکت صادر شد

6 شرکت چین چین، کارت اعتباری ایران کیش، لوله و ماشین سازی ایران، بورس کالا، پمپ سازی ایران و گروه مالی داتام به ترتیب مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس دریافت کردند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
06 تیر 1403
شناسه : 1548
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
6 شرکت چین چین، کارت اعتباری ایران کیش، لوله و ماشین سازی ایران، بورس کالا، پمپ سازی ایران و گروه مالی داتام به ترتیب مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس دریافت کردند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

 6 شرکت چین چین، کارت اعتباری ایران کیش، لوله و ماشین سازی ایران، بورس کالا، پمپ سازی ایران و گروه مالی داتام مجوز افزایش سرمایه خود  را از سازمان بورس دریافت کردند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش شاخص آنلاین، "غچین" سرمایه فعلی را از 214 به 300 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال می شود.

 سرمایه فعلی "رکیش" از 850 به 1000 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل آورده نقدی سهامداران برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید تجهیزات، زیر ساخت شبکه و نوسازی دستگاه‎های کارت خوان صرف می شود.

بیشتر بخوانید

مجوز افزایش سرمایه 4 شرکت صادر شد
برنامه افزایش سرمایه 3 شرکت اعلام شد | سیمان فارس نو، پاکشو و سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان

 "فلوله" سرمایه فعلی را از 670 به 830 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

 سرمایه فعلی "کالا" از 1.3 به 2.2 هزار میلیارد تومان می رسد. 640 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 200 میلیارد تومان دیگر از محل اندوخته برای اجرای حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها صرف می شود.

 همچنین "تپمپی" سرمایه فعلی را از 220 به 660 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

 سرمایه فعلی "داتام" نیز از یک به 1.2 هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و تامین سرمایه در گردش صرف می شود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.