فروش سهام دولت در هلدینگ خلیج فارس و 8 شرکت بورسی دیگر

هیات وزیران در جلسه ۱۶ خرداد به پیشنهاد وزارت اقتصاد و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی، واگذاری بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت‌ بورسی و غیر بورسی را تصویب کرد.
09 تیر 1403
شناسه : 1556
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
هیات وزیران در جلسه ۱۶ خرداد به پیشنهاد وزارت اقتصاد و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی، واگذاری بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت‌ بورسی و غیر بورسی را تصویب کرد.

هیات وزیران، واگذاری بخشی از سهام دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 8 شرکت‌ بورسی و غیر بورسی را تصویب کرد.
به گزارش شاخص آنلاین، هیات وزیران در جلسه ۱۶ خرداد به پیشنهاد وزارت اقتصاد و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی، واگذاری بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت‌ بورسی و غیر بورسی را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید

 

سازمان خصوصی‌سازی مکلف است نسبت به عرضه و واگذاری بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت‌ بورسی و غیر بورسی به شرح جدول زیر اقدام و منابع حاصل از آن را طبق قانون و مقررات مربوط به حساب خزانه‌داری واریز کند. میزان سهام قیمت و سایر شرایط واگذاری توسط هیئت واگذاری تعیین خواهد شد.

مصوبه فروش سهام دولت در "فارس" و 8 شرکت‌ بورسی و غیر بورسی

 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.