یک کارشناس بازار سرمایه:

فضای بورس فعلا تحلیل پذیر نیست | بورس تحت تاثیر انتخابات

محمد خبری‌زاد، تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بورس در این هفته به‌شدت وابسته به فضای انتخاباتی شده و شرایطی را تجربه می‌کند که بیشتر سمت و سوی فضای انتخاباتی داشته و خیلی تحلیل‌پذیر نیست.
12 تیر 1403
شناسه : 1581
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
محمد خبری‌زاد، تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بورس در این هفته به‌شدت وابسته به فضای انتخاباتی شده و شرایطی را تجربه می‌کند که بیشتر سمت و سوی فضای انتخاباتی داشته و خیلی تحلیل‌پذیر نیست.

محمد خبری‌زاد، تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بورس در این هفته به‌شدت وابسته به فضای انتخاباتی شده و شرایطی را تجربه می‌کند که بیشتر سمت و سوی فضای انتخاباتی داشته و خیلی تحلیل‌پذیر نیست

او افزود: روز اول هفته شرایط بورس در ابتدا مثبت بود و به‌تدریج منفی شد و یکشنبه کاملا منفی بود و روز گذشته شرایط مقداری بهبود یافت. به‌طور کلی فضای ابهام‌آلودی در بازار وجود دارد تا به‌روز جمعه برسیم و تکلیف مشخص شود. در دور دوم دو کاندیدا حضور دارند که به‌نظر می‌رسد بازار سرمایه به یک سمت تمایل بیشتری دارد و اگر ایشان رئیس‌جمهور شود، دست‌کم ابتدای هفته آینده بازار مثبتی خواهیم‌داشت.

بیشتر بخوانید

بورس نگران دیدگاه های اقتصادی رئیس جمهور جدید
تردید در بورس | سهامداران در انتظار نتایج انتخابات در 15 تیر ماه

او ادامه‌داد: در سمت مقابل بازار زیاد به کاندیدای رقیب نظر مثبتی ندارد و انتخاب وی باعث می‌شود بازار دست‌کم در ابتدای هفته روندی منفی به خود بگیرد، اما به‌طور کلی تا زمانی‌که سیاست‌های این افراد مشخص نباشد و تیم اقتصادی معرفی نشود روند میان و بلندمدت بازار مشخص نیست و بازار هم تا آخر هفته به همین‌صورت ادامه خواهد داد و مثبت‌ها و منفی‌های نه خیلی پایدار و متعادل پیش خواهند رفت.

خبری‌زاد اضافه کرد: در مناظرات دوشنبه شب و سه‌شنبه شب بازار شاید به این نتیجه برسد که نامزد موردعلاقه‌اش کیست و این مناظرات تا حد زیادی روند حرکتی بازار در یکی دو هفته پیش‌رو را مشخص می‌کند. در حال‌حاضر فضا تحلیل‌پذیر نیست، کاملا انتخاباتی شده و باید دید در ادامه نتایج انتخابات، بازار را به چه سمتی در کوتاه‌مدت خواهد برد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.