3 پالایشگاه جدید در راه فرا بورس | سازمان خصوصی سازی خواستار تسریع در واگذاری شد

شرکت‌های پالایشگاه پارسیان، پالایشگاه آبادان و پالایشگاه فجر جم در آستانه ورود به فرا بورس هستند . بر همین اساس سازمان خصوصی سازی خواستار سرعت بخشیدن به روند واگذاری شد.
20 تیر 1403
شناسه : 1622
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت‌های پالایشگاه پارسیان، پالایشگاه آبادان و  پالایشگاه فجر جم در آستانه ورود به فرا بورس هستند . بر همین اساس سازمان خصوصی سازی خواستار سرعت بخشیدن به روند واگذاری شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خواستار تسریع در فرآیند پذیرش سه پالایشگاه و دو شرکت مشمول واگذاری در فرابورس شد.

به گزارش شاخص آنلاین، ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مدیرعامل فرابورس در خصوص تسریع در فرایند پذیرش، اعلام کرد: با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای جدید سازمان خصوصی‌سازی و در راستای ماده ۲۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ این سازمان در نظر دارد بخش قابل توجهی از شرکت‌های مندرج در فهرست مشمول واگذاری را با رعایت ضوابط و مقررات قانونی بازار سرمایه در فرابورس واگذار کند.

شرکت‌های پالایشگاه پارسیان، پالایشگاه فجر جم، کشت و صنعت دامپروری مغان، پالایشگاه آبادان و طراحی و ساختمان نفت در اولویت‌ های اول پذیرش این سازمان در فرابورس هستند.

بیشتر بخوانید

پالایشگاه ها میزان سودشان را اعلام کردند | اثر نرخ خوراک مشخص شد

گزارش تحلیلی سازمان بورس از عملکرد پالایشگاه ها

از شرکت‌های فوق، مدارک و مستندات سه شرکت پالایشگاه پارسیان، پالایشگاه فجر جم و کشت و صنعت دامپروری مغان تکمیل و دو شرکت دیگر نیز در مرحله تکمیل است.

پیرو جلسه دوم تیر با سازمان بورس و شرکت‌های بورس و فرابورس با توجه به تاکید رهبری در واگذاری بنگاه‌ها به بخش خصوصی و تحقق شعار سال، دستور دهید ترتیبات لازم برای پذیرش شرکت‌های فوق طی کوتاه‌ترین زمان ممکن در فرابورس صورت پذیرد.

موضوعات :
ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.