قیمت سولانا تا کجا رشد خواهد کرد؟ | رویای 1000 دلاری شدن سولانا

ارزش بازار سولانا در حال حاضر 85 میلیارد دلار است که توانسته بایننس کوین (BNB) را پشت سر بگذارد و به جایگاه چهارم بازار صعود کند. برخی بر این باورند قیمت سولانا این پتانسیل را دارد که تا مرز 1000 دلار افزایش یابد.
07 مرداد 1403
شناسه : 1708
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
ارزش بازار سولانا در حال حاضر 85 میلیارد دلار است که توانسته بایننس کوین (BNB) را پشت سر بگذارد و به جایگاه چهارم بازار صعود کند. برخی بر این باورند قیمت سولانا این پتانسیل را دارد که تا مرز 1000 دلار افزایش یابد.

پیش‌بینی‌ سرمایه‌گذاران درباره آینده سولانا؛ قیمت SOL تا کجا اوج خواهد گرفت؟

از سه‌ماهه آخر سال ۲۰۲۳ تاکنون، سولانا (SOL) یکی از بهترین عملکردها را داشته است. این روند مثبت بحث‌های زیادی را در مورد پتانسیل صعودی این آلت‌کوین و احتمال عبور آن از بالاترین قیمت تاریخی‌اش، یعنی ۲۶۰.۰۶ دلار، در این چرخه برانگیخته است.

با این حال، بسیاری از علاقه‌مندان به کریپتو هنوز به پتانسیل سولانا برای رسیدن به رکوردهای جدید اطمینان ندارند.

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به کریپتو تا حدی نسبت به مسیر قیمتی آتی سولانا محتاط هستند.

بر اساس نظرسنجی اخیر کوین‌گکو، ۲۴.۹ درصد از شرکت‌کنندگان انتظار دارند که قیمت سولانا تنها تا ۳۰۰ دلار در چرخه کنونی افزایش یابد. طبق داده‌ها، این پیش‌بینی، محبوب‌ترین پیش‌بینی قیمت سولانا در میان شرکت‌کنندگان است.

crypto-investors-predict-300-as-solana-price-top

از طرفی، حدود ۱۴.۷ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فکر می‌کنند که قیمت سولانا در این چرخه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود. پیش‌بینی‌های دیگر شامل بازه‌های قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار (۱۲.۶ درصد) و ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار (۱۲ درصد) است.

بیشتر بخوانید

سبد کریپتویی برای میلیاردر شدن تا ۲۰۲۵ | بیشترین بازده با کم‌ترین ریسک در یک سبد

 

در این میان، حدود ۱۰.۶ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز پیش‌بینی می‌کنند که قیمت سولانا در چرخه کنونی از ۱۰۰۰ دلار فراتر خواهد رفت. برای رسیدن به این هدف قیمتی، به یک رالی حداقل ۹۰۰ درصدی از قیمت فعلی نیاز است.

در حال حاضر، قیمت سولانا حدود ۱۸۲ دلار است که یک افت ۱.۶۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. با این حال، قیمت این رمزارز در ۱۴ روز گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

ارزش بازار سولانا در حال حاضر ۸۴.۸۴۰ میلیارد دلار است که توانسته بایننس کوین (BNB) را پشت سر بگذارد و به جایگاه چهارم بازار صعود کند. بایننس کوین اکنون با ارزش بازار ۸۴.۰۲۰ میلیارد دلاری خود در رتبه پنجم قرار گرفته است.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.