8 شرکت جدید مجوز افزایش سرمایه گرفتند

8 شرکت پلاستیران، سیمان سفید نی ریز، بیمه البرز، گروه امیر، سیمان فارس نو، واسپاری تجار ایرانیان، توسعه فن افزار توسن و سرمایه گذاری هامون صبا مجوز افزایش سرمایه گرفتند و آماده برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شدند.
20 مرداد 1403
شناسه : 1777
منبع:
زمان مطالعه: 1 دقیقه
8 شرکت پلاستیران، سیمان سفید نی ریز، بیمه البرز، گروه امیر، سیمان فارس نو، واسپاری تجار ایرانیان، توسعه فن افزار توسن و سرمایه گذاری هامون صبا مجوز افزایش سرمایه گرفتند و آماده برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شدند.

8 شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه درصدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

 8 شرکت پلاستیران، سیمان سفید نی ریز، بیمه البرز، گروه امیر، سیمان فارس نو، واسپاری تجار ایرانیان، توسعه فن افزار توسن و سرمایه گذاری هامون صبا به ترتیب، مجوز افزایش سرمایه 458، 1376، 52، 7400، 220، 59، 167 و 100 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "پلاست" سرمایه فعلی را از 90 به 502.5 میلیارد تومان ی رساند. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "سنیر" از 23 به 339.5 میلیارد تومان می رسد. 316.4 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی و 56.6 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

"البرز" سرمایه فعلی را از 4.6 به 7 هزار میلیارد تومان می رساند. 2.1 هزار میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 250 میلیارد تومان دیگر از محل اندوخته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

بیشتر بخوانید

تاید واتر سرمایه اش را افزایش می دهد | تغییر میزان افزایش سرمایه بوتان

همچنین سرمایه فعلی "وامیر" از 8.4 به 630 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای صرف می شود.

"سفانو" سرمایه فعلی را از 50 به 160 میلیارد تومان می رساند. 107.9 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و 2 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "ولتجار" هم از 220 به 350 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و توسعه عملیات واسپاری صرف می شود.

"فن افزار" نیز سرمایه فعلی را از 150 به 400 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "وهامون" از 500 به 1000 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده صرف می شود.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت  برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰با حضور ۸۰.۵۸ درصد سهامداران در دانشگاه خاتم برگزار شد. هیأت رئیسه این مجمع متشکل از شهاب جوانمردی به‌عنوان رئیس مجمع، مسیح مشهدی تفرشی به‌عنوان دبیر جلسه و آقایان کریمی و عظیمی به‌عنوان ناظرین جلسه و نماینده شرکت بورس و بازرس قانونی بودند. در ادامه پس از مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عادی به‌طور فوق العاده شرکت برگزار شد.